Avatar billede fonsezz Nybegynder
20. januar 2004 - 22:49 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af farver, struktur- ja helhedsindtryk.

Ang. siden http://www.nordvestsjaelland-vuc.dk/personale/anton
så viljeg gerne have nogle kommentaret til farver, struktur, indlæsningshastighed mv. Både til helhedsindtrykket, og hvis der er detaljer, som springer i øjnene.
Avatar billede fonsezz Nybegynder
20. januar 2004 - 22:51 #1
Hm... Ja, der var jo nogle tyrkfjel. Bekagler
Avatar billede cpccorp Juniormester
20. januar 2004 - 22:52 #2
Rammeadskillesen er det der falder i mine øjne, prøv med kanter istedet...
Avatar billede 8718 Juniormester
20. januar 2004 - 23:01 #3
Det er vist kun detaljer der kan kommenteres. Den grønne skriftfarve hvor der er hyperlinks er måske ikke så tydelig. (Eller klokken er mange - og øjnene trætte!!)
Avatar billede 8718 Juniormester
20. januar 2004 - 23:03 #4
PS. Man kan flytte rundt med din venstre ramme.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2004 - 08:31 #5
Prøv med nogle ensartet farver. Og eventuelt fjerne dine rammer.
teksten rundt omkring er meget lille, og faktisk ulæselig, med mindre man koncentere sig utrolig meget.

De grønne links er svære at læse, men det er igen det med farverne, som også skifter mellem den grønne og menu farven på de forskellige sider. Hold dig til en farve hele vejen igennem, hvor du har teksten.

din præsentation af siden burde komme lidt højere oppe, og altså før billedet. Hvad har billedet i det hele taget med hjemmesiden at gøre, når det er en matematisk hjemmeside ?
Avatar billede lokum Nybegynder
21. januar 2004 - 10:40 #6
Gode farver! Men prøv at justere den "gule" i venstre side, og gør (måske?) den grønne lidt mere "grumset" - tilføj lidt grå.

Dine grønne links står ikke tydeligt nok. Måske skulle de (mindst) være meget mørkegrønne.

Fjern rammerne (som sagt...).

Sæt teksten til venstre for billedet pænere op!
Avatar billede minus Nybegynder
21. januar 2004 - 20:07 #7
pæn side.
gode sammensætninger.
gør linksfarverne sorte.

ellers er det en nydelig side:)