Avatar billede zuonline.dk Nybegynder
20. januar 2004 - 19:19 Der er 6 kommentarer

Vurdering af www.soundmixer.dk

Hejsa! så er www.soundmixer.dk blevet rettet lidt siden sidste kritik, hvad syntes i om sitet/musikken nu?
Avatar billede bug30 Nybegynder
20. januar 2004 - 19:24 #1
det ser lidt mørkt ud med ellers godt, kan du ikke få undermenuerne ud i højre side, da jeg køre i 800*600, er det lidt svært at se når det ryger neden under.
Avatar billede lokum Nybegynder
20. januar 2004 - 21:01 #2
Da din baggrund er flot og gennemarbejdet, så kunne du godt kæle (meget) mere for knapperne. Det mig en gåde hvorfor de knapper er i Flash... Lav dem hellere som almindelige rollover-gif's (javascript).

I arbejdet med knapperne ville det også være en god idè at markere det link, som man er på - sådan at man f.eks. kan se, at startsiden/forsiden er NYHEDER.

Den dèr chartbox sidder meget forstyrrende midt i synsfeltet (i min 1280x1024) og under alle omstændigheder lidt tilfældigt placeret. Det er synd for dit dejligt enkle og ordentlige design.

Det kan godt blive et "cool" site, med nogle bedre knapper.((-;
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. januar 2004 - 21:23 #3
Ja de der knapper ødelægger det hele!
Bare lav dem ren tekst. Ikke nogen fancy effekt
Ellers MEGET flot side. Til forskel for mange andre web-begyndere herinde på E forstår du at bruge det du kan, og ikke mere. Og du forsøger heller ikke at presse Frontpage til kanten. Jeg er virkelig overrasket. Flot simpelt.
Avatar billede vioce Nybegynder
18. februar 2004 - 17:29 #4
Meget inspirerende navn, men mindre insprirerende design. Prøv at tage udgangspunkt i noget enkelt. Har prøvet at fremstille et logo, som du måske kan blive insprireret af. http://www.factory28.dk/misc/sndmxr.gif
Avatar billede vioce Nybegynder
19. februar 2004 - 01:16 #5
Avatar billede doggy82 Praktikant
19. februar 2004 - 01:30 #6
DIN 1451 :)