Avatar billede vw-john Nybegynder
23. januar 2001 - 18:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fortsat : Hvorfor virker min nye Processor ikke ?

http://www.eksperten.dk/spm/45197
Hvordan vil en processor der er brændt af opføre sig ? Kan pcen overhovedet starte ?
Hvor kan man få sin processor tjekket ?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
23. januar 2001 - 18:55 #1
Kun ét spørgsmål ad gangen?
Avatar billede madse Nybegynder
23. januar 2001 - 18:59 #2
Har du prøvet at clokke din computer eller har du været inde i BIOSEn og \"lege\" lidt?
Avatar billede vw-john Nybegynder
23. januar 2001 - 19:09 #3
nej jeg har ikke prøvet at clokke.og har ikke været inde i bios.
og undskyld, men jeg har ikke flere point lige nu så jeg måtte stille flere spørgsmål....men det er jo stadig om det samme problem
Avatar billede clinton Nybegynder
25. januar 2001 - 11:56 #4
Hvis din processor virkelig ER brændt af, hvilket sker yderst sjældent (jeg har kun set det én gang!!) så vil computeren overhovedet ingenting!! Så starter din computer op, er din processor ihvertfald ikke brændt af!
Hvis du vil checke din processor, og endvidere checke om den kører stabilt i længere tid, så download følgende program, der styrer!!!

http://download.cnet.com/downloads/0-10102-100-4376184.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.4376184