Avatar billede castillo Nybegynder
20. januar 2004 - 13:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Driver til trådløs

Jeg har en bærbar ASUS L3800C og jeg skal have den nettet via trådløst internet (Zyxel b-1000). Problemet består i at jeg skal installere en driver så min bærbar ved den har en trådløs ting der kan snakke med min access point (Zyxel b-1000). Den driver fulgte med da jeg købte maskinen, men den er væk nu. Jeg kan heller ikke finde driveren på www.asus.com

200 point til den der kan finde en brugbar driver eller på anden måde hjælpe mig på nettet.

Styresystem: win XP
Avatar billede kenp Novice
20. januar 2004 - 13:33 #1
du burde kunne finde det her! http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=L3C/S&Type=Latest på et af fanebladene!
Avatar billede castillo Nybegynder
20. januar 2004 - 14:13 #3
kenp>

Hermed downloaded (ved ikke om det er den), men jeg kan ikke åbne den. Det er en .rom fil. Hvordan åbner jeg den?
Avatar billede kenp Novice
20. januar 2004 - 14:18 #4
Det skal ihvertfald ikke være en rom fil, da den sikkert er til din bios!

men er du sikker på du har trådløst indbygget! sikker på det ikke kun er antennen der er der? (kig under egenskaber for hardware, der burde du have mindst 2 netkort så)
Avatar billede castillo Nybegynder
20. januar 2004 - 15:15 #5
Der er 2 netværkskort i den bærbare
Avatar billede kenp Novice
20. januar 2004 - 16:17 #6
hvilke står der? (altså navnene) for den ene kan være firewire

men hvis du ikke har nogle med ? så er al hardware indstalleret
Avatar billede castillo Nybegynder
22. januar 2004 - 19:32 #7
fandt på noget andet