Avatar billede sarge Nybegynder
23. januar 2001 - 18:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Disk-drev

Hej
jeg har et problem med mit disk-drev (A)
problemet startede efter jeg havde installeret ny harddisk
den registrerer godt nok A-driv
men deb kan ikke registerer indholdet på disken, uanset hvilket indhold.
i bios har den registreret a-drive
Avatar billede crashdk Nybegynder
23. januar 2001 - 21:33 #1
Lyser dit a-drev hele tiden? (når du starter op)
Avatar billede sarge Nybegynder
23. januar 2001 - 21:58 #2
ja det gør
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
23. januar 2001 - 22:03 #3
Hvis dit drev lyser hele tiden, lyder det som om at du har sat nogle af de brede stik fra motherboard til drev..
Det har jeg prøvet et par gange, og det hjalp!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
23. januar 2001 - 22:06 #4
Du må have haft kablet tage af. Muligvis har du vendt det forkert. Jeg gætter. Husk at se på lakrids-kablet. Den ene side har en rød streg på og det er den side som skal vende mod strøm-stikket.

Ellers er det kontrolleren.

/CoRex
Avatar billede sarge Nybegynder
24. januar 2001 - 01:20 #5
jeg har prøvet det hele, jeg tror at jeg bliver nødt til at købe et nyt drev

men mange tak for hjælpen
sarge
Avatar billede parazite Nybegynder
24. januar 2001 - 02:05 #6
sarge : Du husker lige at lukke spm., ikke? Bare smid et svar selv og accepter det, så har vi et mindre åbent spm.! :o)
Avatar billede sarge Nybegynder
24. januar 2001 - 02:08 #7
tak for det
Avatar billede crashdk Nybegynder
24. januar 2001 - 20:47 #8
Du kunne jo prøve at laane et drev eller teste dit i en anden pc´er