Avatar billede zerana Nybegynder
20. januar 2004 - 01:21 Der er 4 kommentarer

photoshop fonts

Hej!

Så vidt jeg ved henter photoshop selv alle fonts fra windows font mappe, men jeg kan se det ikke er dem alle der dukker op i photoshop...

Hvorfor ikke?

Hvad kan være grunden til det, og hvordan fixer jeg det?

på forhånd tak...

-Z
Avatar billede cozey Nybegynder
20. januar 2004 - 01:36 #1
Dette kan skyldes et forkert format...!?... ja... Photoshop henter selv windows fonte... hvilken font bliver f.eks. ikke hentet?
Avatar billede syntaks Nybegynder
06. maj 2006 - 22:06 #2
Er du sikker på at du har alle fonts i windows font-mappe? Det lyder meget mærkeligt ellers.
Avatar billede phpn00b Nybegynder
06. maj 2006 - 22:20 #3
Jeg havde engange det samme problem, bare åben photoshop, og derefter åbner du Kontrolpanel > Skrifttyper

Så skulle det virke :D
Avatar billede zerana Nybegynder
08. maj 2006 - 11:56 #4
hejsa, wow, det her spørgsmål er mange år gammelt...mystisk at få svar nu, der er godt nok lidt ventetid her :), men helt ok, phpnoob smid du bare et svar, jeg tror det var noget i den retning jeg endte med at gøre. :)