Avatar billede dax-30 Nybegynder
19. januar 2004 - 23:41 Der er 5 kommentarer

Web-side ind som forside i Outlook

Hejsa
Jeg har lavet et lille web-baseret info system.
Denne side ville jeg gerne have ind som min start side i Outlook, så når jeg starter min Outlook, kommer denne side frem.

Lidt ligesom Outlook idag....???

Kan dette lade sig gøre eller ??
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
20. januar 2004 - 07:45 #1
Hvilken Outlook-version har du?

Jeg ved det er muligt i Outlook 2003 under Filer>Mappe>"Egenskaber for Outlook i dag">Hjemmeside
Avatar billede dax-30 Nybegynder
20. januar 2004 - 09:17 #2
Jeg køre med Office 2000, men overvejder at opgradere til XP
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
20. januar 2004 - 09:23 #3
Okay. God idé med opgradering. Har du fået det til at virke i Outlook?
Avatar billede dax-30 Nybegynder
20. januar 2004 - 09:29 #4
Nej...
Jeg har lavet et lille edb program, som jeg gerne ville have ind som forside i Outlook...
Men jeg kan ikke finde den...
Jo, jeg kan se at Outlook idag (som html) bliver fremstillet i en DLL file...
Men jeg ville gerne have den ind der...
Alternativt vil jeg lave et aktivt desktop...men en hjemmesiden som baggrund..
Og her et par Link's til de sider, jeg gerne vil have frem..
Men vil allerhelst have det ind i Outlook...
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2004 - 23:56 #5
Her er et linkt til hvordan du ændrer og distribuerer outlook today, måske kan du bruge det.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/q236/0/81.asp&NoWebContent=1