Avatar billede misterx Nybegynder
19. januar 2004 - 22:54 Der er 13 kommentarer

Hvad er forskellen på DVD-R og DVD+R

Jeg har en LiteOn DVD brænder hvilke skiver skal jeg købe til at brænde på? - DVD-R eller DVD+R og hvad er forskellen på dem...
Avatar billede blackie Nybegynder
19. januar 2004 - 22:57 #1
- formatet er det billigeste og det mest almindelige
Avatar billede norbert Nybegynder
19. januar 2004 - 22:58 #2
Der er ikke den store forskel på dem. Se her:
http://www.gromit.dk/dvd/index.asp
Hvad din recorder kan brænde på ved du jo bedst selv. Det må stå i din brugsforvirring. Men måske kan den brænde på begge dele.
Hvad hedder modellen? Så kan vi måske finde ud af det, hvis du ikke har brugsforvirringen.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
19. januar 2004 - 23:01 #3
Mere information her:
http://www.dvddemystified.com/dvdfaq.html#4.3
Norbert ;-)
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
20. januar 2004 - 15:48 #4
Der er, som de andre også skriver, ikke den store forskel på dem, men min foreløbige erfaring er, at dvd- er mere kompatibel med gamle DVD ROM drev, end dvd+ er. Det vil sige, at du kan bruge dine brændte dvd- skiver i flere drev, end du kan, hvis du bruger dvd+.
Avatar billede norbert Nybegynder
20. januar 2004 - 15:53 #5
Den forskel er stort set udlignet. Stort set alle drev, der bliver solgt idag, tager uden problemer alle DVD'er - med undtagelse af DVD-ram.
Avatar billede norbert Nybegynder
20. januar 2004 - 15:54 #6
Drev=DVD-afspillere. :-)
Avatar billede bleze Nybegynder
20. januar 2004 - 18:08 #7
DVD-R er billigere og mere kompatibelt... Hvor svært kan det være at vælge? *g*
Avatar billede blackie Nybegynder
20. januar 2004 - 18:18 #8
-> bleze *g* Er det ikke det samme svar, som jeg lagde igår, "nød" ;-}
Avatar billede bleze Nybegynder
20. januar 2004 - 18:24 #9
doh blackie...  så ikke dit minus foran...    men ikke helt det samme...  du skrive almindelige, jeg skriver mest kompatible. ikke det samme ;)
Avatar billede blackie Nybegynder
20. januar 2004 - 18:32 #10
Hmmmm....
Avatar billede norbert Nybegynder
26. januar 2004 - 16:23 #11
Har du fundet ud af noget???
Norbert
Avatar billede norbert Nybegynder
26. marts 2004 - 22:35 #12
HALLO????? Kan vi få lukket her, hvis du ikke har mere at spørge om??
Avatar billede norbert Nybegynder
10. april 2004 - 20:43 #13
HALLLLLOOOOO???????????