Avatar billede trax Nybegynder
19. januar 2004 - 19:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilket hotel?

Jeg skal bruge et ASP hotel..

"De" skal tillade at jeg har nogle filer liggende som bliver hentet (ca. 30mb ialt) ..
De skal være ok stabile..
De skal være billige..
De skal have god support..

Ellers er alt andet næsten lige meget..

Forslag ??

Mvh TC
Avatar billede spontek Nybegynder
19. januar 2004 - 20:21 #1
1 point  :)
Avatar billede trax Nybegynder
19. januar 2004 - 20:58 #2
jeps..
Avatar billede spontek Nybegynder
19. januar 2004 - 21:11 #3
Okay, jeg ville heller ikke give mere for et asp-hotel
Avatar billede trax Nybegynder
20. januar 2004 - 07:00 #4
Nu er det jo ikke sådan at jeg skal købe hotellet for points..

Hvis jeg får fx. 10 muligheder, og skulle give point efter hvilken der var bedst, så blev jeg jo nød til at prøve dem alle.. DERFOR 1 point..
Hvis du er så point-liderlig, hvorfor kigger du så overhovedet på spørgsmålet ?! begræns dig dog til dem med 100+ ..
Avatar billede spontek Nybegynder
20. januar 2004 - 09:29 #5
Det er da sjovt at se hvor nærrige folk er. Der er fem nye point hver dag blot for at være medlem så det er ekstremt nærrigt.

Jeg er ikke "point-liderlig" og jeg vil ikke anbefale asp-hoteller lige meget hvor mange point du uddeler.
Avatar billede castillo Nybegynder
20. januar 2004 - 13:18 #6
www.starthotel.dk har et billigt og godt asp webhotel.
www.azero.dk og www.wannafind.dk har det også, men det er min. 6 gange så dyrt!
Avatar billede trax Nybegynder
20. januar 2004 - 18:58 #7
Spontek: bliv nu bare væk ik ? LANGT væk..

Castillo: starthotel.dk (aka web10.dk) er ustabilt as hell.. been there, done that..
www.azero.dk har rod i deres regnskab.. og kundeservice.. been there, done that..

Wannafind.dk har jeg ikke kendskab til.. checker det lige ud..
Avatar billede spontek Nybegynder
20. januar 2004 - 20:23 #8
Det har jeg da heldigvis friheden til selv at bestemme
Avatar billede trax Nybegynder
12. november 2004 - 11:21 #9
lukketid