Avatar billede d-unknown Nybegynder
23. januar 2001 - 16:06 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

SDRAM

Jeg står og skal til at købe ekstra ram til min computer, men jeg er ikke helt sikker på hvad det præcis skal være, men jeg er næsten sikker på at dem jeg har er 64Mb PC100 SDRAM.

Mit spørgsmål er så om man kan få nogle programmer som kan oplyse en om de helt rigtige oplysninger om ens ram, altså hvilken hastighed, om de er 8/7 ns osv.
Avatar billede handmade Nybegynder
23. januar 2001 - 16:09 #1
Her skulle du kunne finde noget relevant:
http://www.utilitygeek.com/software/diagnostic/
Avatar billede slepee Nybegynder
24. januar 2001 - 09:42 #2
Split PC\'en ad! Så kan du genkende dem!!! :)
Avatar billede handmade Nybegynder
24. januar 2001 - 10:52 #3
Det er langt fra sikkert - masser af ramblokke er blot udstyret med en kode..
Avatar billede clinton Nybegynder
24. januar 2001 - 19:13 #4
Mit råd til dig vil være: køb 133mhz sd-ram. De kan uden videre sættes i, og de fleste mærker har adgangstid på mellem 7 og 8!! Køb en god kvalitet, mit råd vil være MCT eller Apacer!!
Der er ikke større mysterium i det!!