Avatar billede billen Nybegynder
19. januar 2004 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede ld Nybegynder
20. januar 2004 - 15:59 #1
Yes baby. Tak for godt samarbejde. Det har været en sand fornøjelse.
Avatar billede billen Nybegynder
20. januar 2004 - 16:31 #2
yes... min desktop er helt nice nu
Avatar billede ld Nybegynder
21. januar 2004 - 09:58 #3
Jeg har fundet nogle icon packs, og lidt ekstra som lige giver det "det sidste"... Det er sgu nice.
Avatar billede billen Nybegynder
21. januar 2004 - 19:16 #4
Jeg sidder også meget på linux og der har jeg også altid haft aqua look. Der brugte jeg også nogle fede ikoner fra http://art.gnome.org. Men de er PNG, så jeg ved ikke om du kan bruge dem?