Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
19. januar 2004 - 17:18 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I?

Jeg har lige lavet min første hjemmeside. Jeg har lavet det hele selv, d.v.s alle koder o.s.v har jeg selv skrevet. Jeg vil gerne høre hvad I synes om min side, og om der er noget jeg kan gøre anderledes eller bedre.
Avatar billede Jman Praktikant
19. januar 2004 - 17:22 #1
link?
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2004 - 17:22 #2
hvad er adressen
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2004 - 17:23 #3
rigtig flot... wow :-)
Avatar billede skwat Praktikant
19. januar 2004 - 17:23 #4
Jeg syntes den er flot, min indenholder måske ikke nok om Søren med hans gris Drude

:)
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
19. januar 2004 - 17:24 #5
Hey, undskyld. :-D www.beierfoto.dk
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2004 - 17:31 #6
synes den er kedelig at se på. Der mangler nogle farver. Og så kunne du jo som en ekstra service, lave en kontaktformular.
Avatar billede doggy82 Praktikant
19. januar 2004 - 17:58 #7
fjern dog ted der latterlige <SCRIPT language=javascript> function click() { if (event.button==2) { alert('© Fotograf Flemming Beier!') } } document.onmousedown=click </SCRIPT>
- tror ikke der er noget som gider stjæle din kode. Det er noget værre rod.
Du burde lære html fra bunden af www.w3schools.com
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
19. januar 2004 - 18:07 #8
Tak. :-D
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2004 - 18:16 #9
og det kan alligevel gøres via menuerne
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
19. januar 2004 - 18:23 #10
Tak. :-D Jeg ved godt at det er en ekstrem dårlig og grim side som jeg overhovedet ikke burde have lavet. Og da det jo som sagt er aller første gang jeg har prøvet at lave en hjemmeside, så synes jeg selv personligt at jeg er elendig til det. :-D
Avatar billede molle2002 Nybegynder
19. januar 2004 - 18:53 #11
Du kunne også sætte din overskrift som "Centre"
Bare et forslag.... Men tror det ville give en bedre effekt.. :-))
Avatar billede flashers Nybegynder
19. januar 2004 - 22:12 #12
-> mr.galaxy du skal ikke nedgøre dig selv på grund af at du får kritik for det er ikke kritik men positiv kritik, altså noget du kan arbejde vidre efter, synes det er oki lavet, dog er jeg enig med doggy82 om det med at stjæle kode for der er mange der bruger muse knap 2 til at navigere tilbage med.
Men keep up the work
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2004 - 22:18 #13
mr.galaxy: synes det er rigtig fint, når det er første gang. Man skal jo starte et sted.
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2004 - 22:18 #14
og dette skrev jeg INDEN jeg læste flashers indlæg :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
19. januar 2004 - 22:23 #15
ën lille detalje...hvis man går fra kontakt til billeder, kan man se at overskriften "billeder" rykker ned i forhold til "kontakt"...
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
20. januar 2004 - 01:41 #16
Okai. :-D Jeg vil arbejde lidt med siden de kommende dage. Så vender jeg tilbage i en anden tråd med en ny forespørgsel på positiv kritik. :-D Tak for svarene.
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
20. januar 2004 - 01:42 #17
Forresten! Kan det lade sig gøre at deaktivere "vis kilde" hos de besøgende på siden?
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. januar 2004 - 01:50 #18
lol nej det kan det ikke. Hvorfor vil du dog også det?!
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
20. januar 2004 - 01:56 #19
Hvorfor ikke? :D
Avatar billede mr.galaxy Nybegynder
20. januar 2004 - 01:57 #20
Her på siden kan det da ikke lade sig gøre.
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. januar 2004 - 02:00 #21
eh?!! øhh jeg kan sagtens se kilden her.
Lad dog vær' med at koncentrere dig om de små ting.
Avatar billede minus Nybegynder
20. januar 2004 - 13:45 #22
du skal finde en kode, som gør at du ikke kan trykke højre-klik, så kan man ikke se dine kilder :)
Avatar billede minus Nybegynder
20. januar 2004 - 13:46 #23
det har du allerede gjordt;)
Avatar billede doggy82 Praktikant
20. januar 2004 - 13:53 #24
ddddoooooooooooooooooohhhh
Avatar billede riversen Nybegynder
20. januar 2004 - 14:04 #25
mr.galaxy: du mangoler at lukker her: http://www.eksperten.dk/spm/450446

:-)