Avatar billede andersm Nybegynder
19. januar 2004 - 16:58 Der er 4 kommentarer

CMS editor (JS) hjælp til tilføjelser

Hej Jeg har brug for en der er hjemme i java script, der kan hjælpe mig ca. 2-4 timer, med tilføjelser af et par funktioner til en cms editor. Idag eller imorgen tirsdag. Smid lige en mail adresse, eller gerne en messsenger kontakt mulighed, så fanger jeg dig lige med lidt mere uddybende information...

Nye funktioner:

1.    Klip – virker i editoren ved brug af genvejen ctrl+X – ikon indsættes i editoren - der kalder funktionen)
2.    Kopier - virker med genvejen ctrl+c – ikon indsættes i editoren)
3.    Sæt ind - virker med genvejen ctrl+v – ikon indsættes i editoren)
4.    Gem – funktionen findes normalt som en knap i bunden, i stedet skal der nu indsættes det kendte ikon fra Word
5.    Fortryd – virker med genvejen ctrl+z  - ikon indsættes i editoren
6.    Annuller Fortryd – virker med genvejen ctrl+y  - ikon indsættes i editoren

samt et par andre dele... kontakt for mere info...
Avatar billede tt-dk Nybegynder
19. januar 2004 - 17:10 #1
du kan fange mig på th@websolutions.dk
Avatar billede andersm Nybegynder
19. januar 2004 - 20:38 #2
tt-dk kunne havde desværre ikke tid... er der andre eksperter der har tid imorgen?
Avatar billede andersm Nybegynder
19. januar 2004 - 20:38 #3
(kunne havde - wow flot...) tt-dk havde desværre ikke tid...
Avatar billede gidzmo Nybegynder
22. januar 2004 - 19:39 #4
Prøv at fange mig på info@apollo14.com.
hvis det ikke er for sent