Avatar billede ulrik Nybegynder
19. januar 2004 - 02:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

.ZIP i Java

Hej,

Har lavet et lille program der zipper nogle filer, problemet er at jeg godt kunne tænke mig at dele zip filen op i flere volumes ( f.eks. 4 filer á 10 mb ) istedet for en fil af 40 mb.

Hvad med password kryptering af filerne, er der nogen der har fortand på det.
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
19. januar 2004 - 12:26 #1
Måske er der noget inspiration at hente her:

http://grasia.fdi.ucm.es/~luismi/filesplit/
Avatar billede bumle90 Nybegynder
21. januar 2004 - 11:19 #2
Hvad med at kigge lidt på jar packagen. Der kan du pakke filer on the fly, og manipulere dem som du vil.
Ergo kan du også splitte dem op som du vil :)
Avatar billede ulrik Nybegynder
07. februar 2005 - 17:09 #3
lukker
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
07. februar 2005 - 17:31 #4
Du kunne måske fortælle hvad løsningen endte op med, så andre der søger på det kan få noget ud af det.