Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 20:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

BSOD på maskine der aldrig har fejlet noget!

Jeg har fået BSOD rigigt mange gang idag og igår da jeg skulle lave fætters computer. har prøvet at udskifte alle delene i computeren intet af det virkede i den Blå skærm jeg fik stod der
Kernel_stack_inpage_error noget der ved hvad det betyder????
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:09 #1
kontroller for virus, og check dine ram med http://www.memtest86.com
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:10 #2
jeg har haft samme BSOD, det var mine ram der var defekte (havde 1Gb Ram, og måtte smide 2*256Mb ud pga. de var defekte)
Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 20:26 #3
Har også mistanke til de ram men som sagt er de blevet skiftet alt er faktisk blevet skiftet så jeg kan ikke forstå det :( men jeg har også haft den skærm før hvor jeg skiftede ram men det er sjovt for jeg har prøvet alle 3 sokler og intet af det virkede med ram jeg ved der er 100 procent fejlfri
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:27 #4
hvilket styresystem?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:27 #5
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:29 #6
det skader alligevel ikke noget at køre den memtest86 ;o)
Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 20:29 #7
Men du har jo sådan set givet svar på mit spørgsmål så vil du ikke have dine point???? og hvis du kan svar på det her får du 30 mere ;) Hvad er et IDE 80 condokter cable?
Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 20:29 #8
Jeg prøvede at få XP kørt ind på den
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:30 #9
det er et ATA100/133 kabel.

ATA66 skal kun bruge 40ledninger, mens ATA100/ATA133 skal bruge 80 ledningen
Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 20:30 #10
og virus er der ikke noget af min hardisk er ny formateret dvs hele partitionen blev slettet og lave på ny så....
Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 20:31 #11
takker det brokkede den sig også over også beskrev den min harddisk som en ATA 33 hehe
Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 20:33 #12
skulle du aldrig have point???? mit prob er jo løst
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:36 #13
så længe den kommer med den Kernel_stack_inpage_error så er det jo ikke løst ;o)
Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 20:37 #14
hehe nej men du har hjulpet mig så meget at jeg ved hvad det er og godt kan fikse det for jeg for sku nok ikke ordnet det iaften hehe...... men jeg skal på jagt efter nye ram og et floppy drev hehe
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. januar 2004 - 20:41 #15
hvad er det så? hvis det ikke er rammene (som du siger er 100% fejlfrie)

Du kan beholde pointzene, du har mere brug for den end jeg ;o)
Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 20:44 #16
Nu skal du få historien. Det er mit gamle mobo vi havde sat i hans vi havde taget hans ram og sat i og hans grafik kort. Så starte vi og det kørte fint men lyden gik i skvader. ok ikke noget problem det udviklede sig så til BSOD ok vi satte min ram i som den havde kørt med før samme BSOD fordi det er mine gamle ram tror jeg ikke på at de kan fejle noget......
Avatar billede raizat Nybegynder
18. januar 2004 - 21:51 #17
okay tak for hjælpen nu du ikke vil have point må de jo gå til mig selv....