Avatar billede matz Nybegynder
18. januar 2004 - 19:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lyd kraser

Jeg har et Sort Logitech trådløst tastetur, også har man en srcoll i top/midt af tasteturet hvor man kan justere sin lyd på. Når jeg skruer den op for omkring max. på lyden så begynder mine høretelefoner og krase helt uden grund ? høretelefonerne fungere fint og er ikke sprunget. Jeg har også prøvet lidt inde i lydindstillinger men det hjalp heller ikke. Problemet er først lige kommet og har ikke været der før, har det muligvis noget med tasteturet og gøre eller ???
Avatar billede truman Nybegynder
18. januar 2004 - 19:24 #1
jeg tror rent faktisk bare at det er nogen dårlige høretelefoner
Avatar billede matz Nybegynder
18. januar 2004 - 19:27 #2
truman >> Nej det er det ikke hehe.... Har haft dem i ca. ½ år nu..og de har virket 100% og var ret dyre... Og de er blevet testet på en anden computer og der kunne jeg skrue så meget op jeg ville uen den krasede det mindste.
Avatar billede andersenph Nybegynder
18. januar 2004 - 20:19 #3
Har du prøvet at skifte batterier på keyboardet?
Avatar billede matz Nybegynder
18. januar 2004 - 21:25 #4
andersenph >> Hmm nej har jeg ikke lige... Tror du det er der problemet kan være?
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. januar 2004 - 07:49 #5
Det kunne godt tænkes at hvis ikke der er kraft nok i batterierne begynder lyden at blive dårlig. Ligesom i en walkman.....
Avatar billede matz Nybegynder
23. januar 2004 - 20:03 #6
Hmm det virker nu uden at jeg skiftede batt. eller noget...Måske har ens scroll haft nogle sære problemer...men det virker lige pludselig nu :S