Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. januar 2004 - 15:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside til vurdering.

Jeg har nu brugt en hel del tid på www.mrsskipper.dk (min kones hjemmeside).

Vil I være objektive og kritiske i jeres gennemgang, og fortæl mig hvad der skal være anderledes, så brugervenligheden kan komme op på et højere niveau.

Hvis I bestiller nogle ting, kan I bare skrive TEST TEST ud for navnene (medmindre I da gerne vil bestille hendes ting ;o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. januar 2004 - 15:11 #1
Hvad med at sætte et eller 2 produkter på forsiden - lige til at købe. Der er
lidt for langt til produkterne, og til at se hvad det handler om. Det skal jo
nok være nogle af dem, der ikke er solgt ..... ;)

Og så lidt mindre snik-snak tekst, som ikke interesserer tilfældig kunder.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. januar 2004 - 15:14 #2
god ide! og ja, det med teksten kan nok gøres lidt bedre ;o)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
18. januar 2004 - 15:19 #3
1. Når jeg kommer ind på forsiden, aner jeg ikke hvorjeg skal starte med at læse. Desuden er der for MEGET txt.

2. Siderne er generelt meget rodet sat op.

3. Den hvide baggrundsfarve er meget hård ved øjnene, tjek f.eks den der er her på Eksperten, (tror det er: E9F0ED) den ser hvid ud men er ikke 100% hvid! - derfor kan man holde ud at læse længere tekster på den.

4. Pladsen i Galleriet udnyttes dårligt, listen er vanvittig lang, og bredden udnyttes ikke.

5. Vær forsigtig med unødvendig tekst på siderne.

6. citat "...deres 'streg', hvilket vel gør dem lidt unikke"  -  tvivl aldrig på dit eget produkt. - enten er de unikke eller ej.

7. Det er en god ide med knapperne i menuén - jeg ville dog integrere ikonerne mere med selve teksten. - desuden lave en gennemgående streg på alle knapperne ( f.erks. rund ramme ell. lign)-  så de opnår et ensartet look.

Det var alt lige nu - d kan være jeg vender tilbage med mere....

Hygge...
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. januar 2004 - 21:23 #4
Tak for kommentaren skarvenneverdies (wee, et ord).. er der ikke flere kommentarer eller svar?!
Avatar billede minus Nybegynder
18. januar 2004 - 21:33 #5
din menu i toppen er lidt grumset.
prøv at lave det i bedre kvalitet, måske gif-format.

jeg synes heller ikke at baggrundsfarven skal skifte farve. prøv at beholde det samme eller det samme baggundsbillede.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
18. januar 2004 - 22:39 #6
Hvis jeg skal sige en xtra ting, så synes jeg det er synd billederne ikke er bedre..... mange virker undereksponerede og det ser også ud som om farvetemperaturen svinger en del...

Du kan evt teste det ved at lægge noget papir i yderområdet af dit motiv - altså et sted der alligevel skal klippes af...

når du så henter foto'et ind i et tegne/photo redigeringsprogram, starter du med at justere billedet op så papiret ser hvidt & veleksponeret ud... derefter beskæres det....
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. januar 2004 - 22:46 #7
skar - tak for dit råd omkring fotobehandlingen.
Avatar billede aloc-dk Nybegynder
24. januar 2004 - 16:54 #8
skarvenneverdis: Ekspertens baggrundsfarve ER nu 100% hvid..
Se selv: http://www.carlander.dk/public/exp_hvid.jpg
Avatar billede fastwrite Nybegynder
27. januar 2004 - 19:12 #9
Jeg lader lige spørgsmålet stå ugen ud, da jeg mener jeg godt kan få et par kommentarer mere.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
19. februar 2004 - 17:23 #10
så er ugen vist gået lidt mere end rigeligt..

Skarvenneverdies vil du lægge et svar, så du kan få dine point?