Avatar billede webhest Nybegynder
18. januar 2004 - 13:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i?

Jeg sender min router tilbage da den ikke virker!
Jeg har fast ip, 2 computere og 1 webserver!
Jeg har kørt med en Linksys BEFSR81 EtherFast® Cable/DSL Router with 8-Port Switch, men den virker ikke så godt!

Hvilken router skal jeg købe?
Jeg har en 8 ports switch, den kan vel bare kobles til en af de porte på routeren, så jeg har 8 porte ekstra?
Avatar billede webhest Nybegynder
18. januar 2004 - 13:28 #1
Jeg har en ADSL Bredbånd forbindelse!
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
18. januar 2004 - 13:30 #2
Har prøvet en række forskellige routere, en fra SMC og en fra Zyxel, begge uden den store succes, de var svære at sætte op og gik for hurtigt ned/i stykker.
Men så købte jeg vores nuværende D-link 804, som vi nu har haft i ca 1-1½ år og den kører stadig godt og stabilt, den er nem at sætte op og man kan åbne og lukke porte.
Avatar billede webhest Nybegynder
18. januar 2004 - 13:37 #3
Okay, men hvis jeg har en 8 ports switch, så kan jeg vel også godt smide den i en port på routeren, så jeg har 8 ekstra porte?
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
18. januar 2004 - 13:40 #4
Vi bruger kun routeren til internettet, routeren er koblet til vores switch, som deler forbindelsen mellem de enkelte PCer i huset :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
18. januar 2004 - 13:41 #5
så ja det kan du godt :)
Avatar billede webhest Nybegynder
18. januar 2004 - 13:44 #6
Er det en HV eller en V du har?
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
18. januar 2004 - 13:49 #7
hmm det er da egentlig et godt spørgsmål.... var lige inde og kigge på dlinks hjemmeside og det ser ud som om den model som vi har er udgået af produktion.... men de nye er sikkert ligeså gode, hvis ikke bedre :)
Kan sige at vi købte vores i Computercity for ca 1½ år siden
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
18. januar 2004 - 13:50 #8
Mener også at TDC har haft den model til salg på et tidspunkt
Avatar billede legomobilen Nybegynder
20. januar 2004 - 00:59 #9
3com 4 ever :D