Avatar billede andersm Nybegynder
18. januar 2004 - 12:57 Der er 6 kommentarer

php calender mini-problem

Hej

Jeg har netop været igang med at prøvekøre lidt forskellige simple php kalendere - færdige scripts. Men den sidste ntMiniCalendar kan jeg ikke få åbnet. I følge instruktionen skulle det foregå ved blot at unzippe filerne på www og herefter blot køre hoved php filen, men der sker ikke noget. Er der nogen der har lyst til at se på filen om der mangler et eller andet. Jeg er ultra php novice - så det er sikkert et eller andet der mangler jeg blot skal tilføje i koden for at køre den.

Zip filen ligger her: www.novane.dk/anders/ny/ntminical.zip
Selve kalenderfilen ligger her: www.novane.dk/anders/ny/ntMiniCalendar.php
readme filen er her: www.novane.dk/anders/ny/ntMiniCalendar-readme.txt

PS. Alle er velkomne til at downloade scriptet det er gratis og kan frit bruges af alle...

Med venlig hilsen
Anders
Avatar billede andersm Nybegynder
18. januar 2004 - 14:17 #1
Kom nu eksperter :-)...
Avatar billede psychodad Nybegynder
18. januar 2004 - 15:20 #2
du skal bare rette din browser mod den fil der hedder caltest.php eller lign. så kører den.
Avatar billede psychodad Nybegynder
18. januar 2004 - 15:20 #3
der
Avatar billede andersm Nybegynder
18. januar 2004 - 15:27 #4
www.novane.dk/anders/ny/caltest.php

ja men det er jo ikke den rigtige kalender... - prøv at klikke på en dato, så linker den jo et helt forkert sted hen...
Avatar billede andersm Nybegynder
18. januar 2004 - 15:32 #5
og dog måske har du ret hmm... troede faktisk den virkede som denne
http://www.novane.dk/anders/kalender.php - at der kunne logges ind og oprettes aftaler i kalenderen... - men måske tager jeg fejl...
Avatar billede psychodad Nybegynder
18. januar 2004 - 17:33 #6
du skal selv ind og pille ved kalenderen for at få den til at oprette aftaler osv og linke det rigtige sted hen. Den kalender er imo ikke færdig som den er der da man kun kan se selve kalenderen men ikke oprette aftaler eller se aftaler og slet ikke er koblet på en database.