Avatar billede wilde Nybegynder
17. januar 2004 - 23:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvilken opkobling er den billigste?

Hvilken internet opkobling er den billigste løsning i Danmark, hvis man bruger computeren ca. 2 timer om dagen?
Avatar billede debilo Nybegynder
17. januar 2004 - 23:27 #1
Hvis man medregner den tid du sparer ved en hurtig forbindelse så er der ingen tvivl om at en 512/128 kbit ADSL forbindelse er den billigste med det forbrug hvis du da ikke har adgang til Kabelforbindelse eller trådløs (ikke mobil) der mange steder er meget billigere
Avatar billede procrastinator Nybegynder
17. januar 2004 - 23:44 #2
Hvor bor du?
Avatar billede wilde Nybegynder
17. januar 2004 - 23:45 #3
Jeg bor på Nørrebro i København.
Der er desværre ikke adgang til kabel.-(
Avatar billede procrastinator Nybegynder
17. januar 2004 - 23:57 #4
Hvor på Nørrebro er der ikke adgang til kabel? Nå, jeg prøver lige at undersøge om der er noet billigt i det område...
Avatar billede summer Mester
17. januar 2004 - 23:57 #5
>>ca. 2 timer om dagen?<< Jeg går ud fra det er på Nettet du mener? Nu kan der være stor forskel på om man har fri download, betaler pr. min. eller MB
Jeg skal gerne prøve at finde nogle sammenligningsmodeller til dig - nok først i morgen, skal lige se om jeg når det nu.
Avatar billede procrastinator Nybegynder
17. januar 2004 - 23:58 #6
Avatar billede procrastinator Nybegynder
18. januar 2004 - 00:01 #7
Eller http://www.firkantnet.dk/
summer - hvis han bor på Nørrebro må der være så mange billige løsninger at han skal have fri DL...
Avatar billede summer Mester
18. januar 2004 - 00:06 #8
Ja, men hvis han nu ikke gider selv finde ud af det. Desuden er jeg smuttet nu. wilde får hjælp til det samme flere steder http://www.eksperten.dk/spm/453142
Avatar billede wilde Nybegynder
18. januar 2004 - 18:08 #9
Det ene spørgesmål er om man kan slippe for at have en tlf. samidigt, og det her er om hvilken der er den billigste.
som regel når man spørger om flere ting i et enkelt spørgesmål, får man kun svar på det ene.
Og derfor opretter jeg 2:-)

Jeg har ikke kabel og har ikke mulighed for at få det desværre..
Avatar billede wilde Nybegynder
19. januar 2004 - 15:08 #10
hmmmm..