Avatar billede manzini Nybegynder
17. januar 2004 - 22:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Mit CounterStrike melder om fejl, og afsluttes

Hej alle

Hvad kan der være galt når mit counterstrike bliver ved med at melde om fejl og afsluttes, en gang i mellem når jeg spiller?

Tak.
ManZini
Avatar billede nimoha Nybegynder
17. januar 2004 - 23:06 #1
Hvad hedder fejlen?
Avatar billede mard-div Nybegynder
17. januar 2004 - 23:35 #2
kan du ikke være ligeglad??? Cs er for små nOObies!
spil dog BF desert combat eller vietcong eller call of duty.... du bestemmer :)
Cs=nOOb game!
Avatar billede manzini Nybegynder
18. januar 2004 - 01:17 #3
Fejlen hedder ngoet meget langt! til mard-div: Hvad er BF desert combat??
Avatar billede nimoha Nybegynder
18. januar 2004 - 01:30 #4
Kan du præcisere den lidt nærmere?

Bf desert combat er en ekspansion pack til pc-spillet Battlefield 1942.  Når man har købt battlefield kan man downloade Desert Combat gratis på nettet.

Battlefield:
http://www.eagames.com/pccd/battlefield1942/home.jsp?src=11eagpccdgcdefp42none

Desert Combat:
http://www.ausgamers.com/files/download/html/9178

Men jeg foretrækker helt klart CS, selvom mard-iv siger, det er for n00bies ;D
Avatar billede lippe Nybegynder
18. januar 2004 - 03:15 #5
Jeg er ked af at sige det, men jeg vil skyde på du skal ha geninstalert dit cs. Men før du gør det kan du evt prøve at slette din config, da hvis du har spillet 1.5 før og nu spiller 1.6 så kan det godt give lidt problemer med spillet, så derfor kunne du evt prøve at slette din config (cfg) Husk dog at gemme vigtige ting admin password osv ;)
Avatar billede nimoha Nybegynder
18. januar 2004 - 12:53 #6
Hvis du benytter steam (Counter strike 1.6), så prøv at slette ClientRegistry.blob. Det virker nogle gange ved mig.
  Eller hvis du kun har downloadet Counter strike steam klientet, og senere installeret Day of defeat, skal du bare slette Day of defeat.gcf, det virker nemlig ikke så godt medmindre du har den fulde klient.

ClientRegistry ligger inde i Steam mappen

Day of Defeat.gcf ligger inde i SteamApps mappen

Ellers kan du prøve at logge ud og ind med dit account.
Avatar billede nimoha Nybegynder
18. januar 2004 - 12:56 #7
Jeg lægger lige et svar i tilfældet af at min kommentar hjælper til en løsning.
Avatar billede manzini Nybegynder
18. januar 2004 - 17:03 #8
Mit cs er ikke 1.6 steam! Det er det gode gamle 1.5 cs! Og jeg har prøvet at genindstallere det! Kan det være noget med selve computeren?
Avatar billede manzini Nybegynder
18. januar 2004 - 17:21 #9
"CounterStrike Launcher har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden." det er det den melder om!
Avatar billede nimoha Nybegynder
18. januar 2004 - 17:26 #10
Har du prøvet at opdatere dit counter strike ?
Avatar billede manzini Nybegynder
18. januar 2004 - 19:23 #11
Jeg har ikke prøvet at opdatere... skal jeg det?
Avatar billede nimoha Nybegynder
18. januar 2004 - 20:08 #12
Ja prøv det og se om det virker.
Avatar billede manzini Nybegynder
19. januar 2004 - 21:18 #13
Jeg kan IKKE opdatere! Den siger at det er en forældet version, men at den ikke kan finde nye!
Avatar billede nimoha Nybegynder
20. januar 2004 - 16:00 #14
Prøv at spørge herinde: http://www.forumplanet.com/counterstrike/
Avatar billede manzini Nybegynder
20. januar 2004 - 17:56 #15
Ok. tak
Avatar billede nimoha Nybegynder
25. januar 2004 - 22:09 #16
Fik du løst problemet?