Avatar billede mard-div Nybegynder
17. januar 2004 - 21:44 Der er 10 kommentarer

Har fået en virus! Kan ikke delete eller clean eller noget

Har lige fået en virus:JS/Downloader-FU og jeg kan ikke gøre noget ved det.. plz help.. i får gode point :)
Den er ikke i McAfee arkivet :(
Avatar billede ducks Nybegynder
17. januar 2004 - 22:00 #1
Har du prøvet at scanne i fejlsikret tilstand? Tryk F8 i opstarten af Windows, lige inden det grafiske kommer.
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
17. januar 2004 - 22:01 #2
Har du updateret din McAfee?

For her kan man læse:
NEW VIRUSES DETECTED AND REMOVED BY THE MCAFEE VIREX 7.0

January 2004 UPDATE

https://www.ucalgary.ca/ftp/micros/datfiles/mac/virex7/virlist.txt

er en det virus som mcafee kan fjerne: JS/Downloader-FU
Avatar billede peet-49 Novice
17. januar 2004 - 22:21 #3
Du kan rense med panda her:  www.ph-computer.dk
Avatar billede arlet Juniormester
17. januar 2004 - 22:42 #4
Jeg har fået en virus, hvad gør jeg??

Hvis du kører med xp eller me skal du starte med at slå din systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her: Jeg har fået en virus, hvad gør jeg??

Hvis du kører med xp eller me skal du starte med at slå din systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her:http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle

Derefter skulle du gerne være virusfri, ellers skal der skrappere midler i brug!!

Kør en scan med Housecall: http://housecall.trendmicro.com/

Derefter skulle du gerne være virusfri, ellers skal der skrappere midler i brug!!
Avatar billede arlet Juniormester
17. januar 2004 - 22:44 #5
der gik kuk i klipningen

Hvis du kører med xp eller me skal du starte med at slå din systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her:http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle

Kør en scan med Housecall: http://housecall.trendmicro.com/

Derefter skulle du gerne være virusfri, ellers skal der skrappere midler i brug!!
Avatar billede arlet Juniormester
17. januar 2004 - 22:44 #6
og skappere midler er en hijackthis, for jeg har fjernet den en gang med hijackthis
Avatar billede mard-div Nybegynder
17. januar 2004 - 22:48 #7
Kan stadig ikke gøre en skid ved den skide virus...
Finder den, men kan ikke gøre noget ved den..GRRH!
Avatar billede arlet Juniormester
17. januar 2004 - 22:50 #8
Hvilke av har fundet de´n. Har du en sti til virussen.

ellers hent den hijackthis, så tjekker jeg den for dig
Avatar billede mard-div Nybegynder
17. januar 2004 - 23:00 #9
Har fundet stien, men filerne den fører til eksistere ikke.. har slået VIS SKJULTE FILER til.. mærkeligt ikke?
Avatar billede arlet Juniormester
17. januar 2004 - 23:07 #10
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

se så om du kan finde den