Avatar billede sandholm Nybegynder
17. januar 2004 - 15:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gider ikke tænde!

Jeg skulle tænde for min computer, men det gider den ikke! Den giver bare en lille BZZZT lyd fra strømforsyningen og så sker der ikke mere,,, Er der en der har været ude for det samme... Er den død??? Please hjælp

/Plektor
Avatar billede badmanndk Nybegynder
17. januar 2004 - 15:46 #1
det er højst sandsynligt strømforsyningen der er gået død, prøv at sætte en anden i, hvis du har mulighed for det, så kan du ihvertfald tjekke om det er den det er galt med
Avatar billede sandholm Nybegynder
17. januar 2004 - 15:48 #2
jeg prøvede at sæte min fars i, men der skete der OVERHOVEDET ikke noget...
/Plektor
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
17. januar 2004 - 15:51 #3
så er det sandsynligvis bundkortet der er dødt... kontakt din forhandler

/mr.t.man
Avatar billede badmanndk Nybegynder
17. januar 2004 - 15:54 #4
hvis du har en anden computer du kan låne dele fra, så prøv at skifte en del af gangen, og på den måde, bruge udelukkelses metoden.. det er mit bedste bud.. desværre
Avatar billede fnug-1 Nybegynder
17. januar 2004 - 15:56 #5
Tag strømmen fra - åbn pc'en - tjek ALLE forbindelser (fjen kablerne og sæt dem på igen) - sæt igen spænding på pc'en.
Virker den stadig ikke, må du påregne at skulle ha' et nyt bundkort :(
Avatar billede ird Praktikant
17. januar 2004 - 15:56 #6
Kan også være dine RAM :D