Avatar billede buls Seniormester
17. januar 2004 - 15:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

musik ( mp 3 )

Hej.  Kan i hjælpe med dette. Jeg leder efter nogle musikfiler( MP 3 )med TANGERINE DREAM OG KLAUS SCHULZE på nettet , hvor man kan Download dem gratis. Det skal ikke være Kazaa eller Imesh.
Avatar billede fangel Nybegynder
17. januar 2004 - 15:43 #1
der må ikke hjælpes med ulovlige ting på E... og downloadning af ulovlige MP3er (tvivler på at det er kunstnere der valgt at lægge deres musik på nettet) hører under dette... !

så luk spørgsmålet igen

Morten
Avatar billede buls Seniormester
17. januar 2004 - 15:46 #2
Jeg har ikke sagt at det skal være ulovlige mp3er og der er nogle kunstnere der har lagt deres musik på nettet.
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. januar 2004 - 15:47 #3
Det er vel ikke ulovligt hvis dem med rettighedderne til de sange har lagt dem ud.
Prøv f.eks. www.singingfish.com
Avatar billede fangel Nybegynder
17. januar 2004 - 16:04 #4
som jeg skrev "tvivler på at det er kunstnere der har valgt at lægge dersd musik på nettet"...

de kan have valgt det - men jeg tvivler...

Morten
Avatar billede si. Nybegynder
17. januar 2004 - 19:13 #5
Der ligger noget gratis her... http://stage.vitaminic.dk/main/thunderbolt
Det ser ud til, at du kan hente en mp3 gratis, fra hvert af hans lp-er
Avatar billede buls Seniormester
18. januar 2004 - 11:19 #6
Tak