Avatar billede veo Nybegynder
17. januar 2004 - 14:34 Der er 6 kommentarer

script til at hente en mac fra en Mysql ?

Ja, er der nogen som ved, eller kan lave sådan et ?
Avatar billede billen Nybegynder
17. januar 2004 - 14:40 #1
Undskyld jeg spørger men hvad er en mac?
Avatar billede tigertool Nybegynder
17. januar 2004 - 15:32 #2
Er der tale om MAC-adressen?
Avatar billede veo Nybegynder
17. januar 2004 - 15:49 #3
Ja, der er tale om mac adressen..jeg har en webserver som logger alle mac adresser som går ind på den..

en mac adrese er en adresse dit og kun dit netkort har
Avatar billede md_craig Nybegynder
17. januar 2004 - 16:01 #4
Kan du precisere dit spørgsmål en smule ???
Er ikke helt med på hvad du vil, har du fået MAC adressen smidt ind i en MySQL database, eller hvordan...

Det er et meget kortfattet og ikke særlig præcist spørgsmål...
Avatar billede veo Nybegynder
17. januar 2004 - 16:52 #5
okay..

Jeg skal lave en router til et lan party, som flok skal gå ind på og skrive deres user name og passwors som de har fået af os..derefter så bliver deres mac logget i en mysql database..
og derefter skulle routeren så hente de mac adresse der er, og putte dem i en fil på routeren..også henter firewall script'et de mac adresser ind og så har bruger adgang til vores internet..

håber i fåstår hvor jeg vil hen, eller spørg igen
Avatar billede burningice Nybegynder
20. januar 2004 - 17:07 #6
eneste måde du kan få det til at lykkes er ved at lave en step-by-step som brugerne kan følge for manuelt at skrive sin mac ind. Du kan ikke automatisk få din hjemmeside til at få fat i den.