Avatar billede psychotius Nybegynder
17. januar 2004 - 13:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installationer (og anden software) sluger al CPU tid

Mit problem består i at hver gang jeg starter en installation, eller et spil for den sags skyld, så trækker applikationen al CPU tiden. Det er så slemt at ikke engang mit winamp kan køre, uden at hakke. Selv min cursor hakker i det. Synes ikke at det burde være muligt med denne CPU Amd Athlon XP 2500+ (clocked til en 3200+) - Den burde da have masser af kræfter, til både at installere, og lave andre ting samtidig...

Kører WinXP SP1
Avatar billede cerb Nybegynder
17. januar 2004 - 13:56 #1
hvor mange ram har du i ?
Avatar billede psychotius Nybegynder
17. januar 2004 - 14:07 #2
512 MB DDR PC2700 - overclocked til at køre 200MHz...
Avatar billede psychotius Nybegynder
17. januar 2004 - 15:14 #3
har fået inkredset problemet til kun at opstå når der læses kraftigt fra mit DVD drev... Når jeg bruger min brænder til at installere med i stedet, er der ingen problemer...
Avatar billede psychotius Nybegynder
17. januar 2004 - 15:32 #4
Problem solved. En opdatering af firmwaren til DVD drevet hjalp.