Avatar billede mercutio Nybegynder
23. januar 2001 - 01:12 Der er 7 kommentarer og
10 løsninger

Webhotel med god service og ASP.

Hej jeg søger ikke en kæmpe liste over mulige udbyddere af webhotel. Jeg står og skal bruge et webhotel men jeg vil ikke bestille uden at kende noget til firmaet da man tit kan blive røvrendt.. Jeg havde bestilt ved adactive.dk men jeg kom i tvivl om de havde asp... sendte en mail og fik tilbudet om at trække mit køb tilbage uden jeg havde spurgt. Det er den slags service jeg gerne vil have men det skal bare være et sted hvor jeg kan bruge asp. Skriv kun hvis du selv er hos et webhotel som opfører sig pænt og evt link til egen side. Skal have asp. Venlig hilsen Mercutio.
Avatar billede parazite Nybegynder
23. januar 2001 - 01:16 #1
www.web-sale.dk : Snakker meget med ham, der står for det, og han opfører sig virkelig pænt! :o) De er også meget billige og har en god oppetid!

- Parazite
Avatar billede parazite Nybegynder
23. januar 2001 - 01:16 #2
Avatar billede mercutio Nybegynder
23. januar 2001 - 01:22 #3
Det ser ihvertfald lovende ud www.web-sale.dk Hvor lang tid tager det fra jeg bestiller til siden er oppe og køre? Har du icq så vi lige kan sludre lidt om dem jeg har lige et par spørgsmål =)
Avatar billede parazite Nybegynder
23. januar 2001 - 01:24 #4
27432201 :o)
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2001 - 02:05 #5
Hejsa...

Jeg kan varmt anbefale azero.dk - Jeg har selv 4 domæner hos dem. Altid venlige og svarer hurtigt på e-mails. De er ligeledes flinke hvis man ringer til dem. Tjek deres side :) www.azero.dk

Avatar billede klas Juniormester
23. januar 2001 - 06:55 #6
Kan også stå inde for www.azero.dk :)
Avatar billede 12tri Nybegynder
23. januar 2001 - 08:56 #7
www.abusiness.dk
bruger dem selv, support inden for samme dag du skriver til dem. Virker rigtigt godt.
ASP, Access

Morten
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. januar 2001 - 09:05 #8
12tri> Skal du ikke have sat din hjemmeside op?  \"http://www.12tri.dk/\" Den er nede her
Avatar billede 12tri Nybegynder
23. januar 2001 - 09:25 #9
>>bacardil
Virker den ikke fint har lige prøvet (F5)
Avatar billede keysersoze Guru
23. januar 2001 - 11:46 #10
den bedste jeg har prøvet:

www.netsite.dk

godt hotel og god service
Avatar billede krimos Nybegynder
26. januar 2001 - 11:23 #11
prøv www.webdomain.dk de er rimeligt nye, men har nogle gode tilbud og du kan bare snakke med dem, om at få ASP understøttelse så får du det de skal jo skaffe kunder, domæner koster 99,- det er da ret billigt ik?:-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. januar 2001 - 22:28 #12
www.web-sale.dk sælger .dk domæner for 55 kr. samt nogle konkurrencedygtige priser. Vi ejer vores egne server samt administratorer til at passe dem
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. januar 2001 - 22:29 #13
krimos> Skal du ikke have accepteret nogen spm? kan se du har 4 ud af 6 du mangler acceptere ;o(
Avatar billede cek Nybegynder
27. januar 2001 - 01:34 #14
Vælg Worldonline Webhotel III.
Prisleje rimeligt, effektiv service, troværdig og proffesionel udbyder ..ellers var de aldrig blevet store !

Check detaljer på www.worldonline.dk og få evt. tilsendt gratis materiale først.

Avatar billede proboss Nybegynder
27. januar 2001 - 22:06 #15
Du kan bruge http://www.itws.dk de er kanon og giver gerne lidt hjælp til det hele
Avatar billede zenile Nybegynder
28. januar 2001 - 14:10 #16

Jeg vil give ret i at azero.dk er et rigtigt godt web-hotel der (stort set) aldrig er nede.

MEN: deres mail-hotel er ikke særligt velfungerende, og jeg må tit vente flere minutter for at den kan tjekke mine konti. Desuden har det været nede et par gange indenfor de seneste tre måneder. Jeg er selv kommet dertil at jeg ikke kan anbefale dem til kunder mere.

/zenile/
Avatar billede mercutio Nybegynder
28. januar 2001 - 18:01 #17
Tak alle sammen håber ikke i har følt jer snydt ved kun at få 5 point men alle kom jo med adresser til webhoteller og jeg endte med ikke at tage nogen af dem så det var vidst den eneste måde det kunne gøres på...