Avatar billede schnell Nybegynder
17. januar 2004 - 01:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bedste program til afspilning af DVD

Er der nogen der ved om der er bedre programmer end mediaplayer til afspilning af DVD
Avatar billede popsy Novice
17. januar 2004 - 01:44 #1
http://www.gocyberlink.com/english/products/product_main.jsp?ProdId=28
Jeg har hørt meget godt om powerdvd, har også set det i funktion, og det var egentligt lidt sejt bygget op :) Det er en blanding af et biograflærred, og betjeningspanelet på en alm. dvd afspiller.

Har ikke selv dvd drev i min pc, så jeg har desværre ingen langtidserfaringer at trække på :)
Avatar billede pyroman Nybegynder
17. januar 2004 - 01:46 #2
Der findes hundredevis af dvd-afspillere - har du ikke fået en med dit dvd-drev??

http://www.gocyberlink.com/english/products/product_main.jsp?ProdId=28
(øv popsy kom først med denne)

Denne er gratis og er skam helt udemærket - et tyspisk linux-projekt vist nok!!

xine.sourceforge.net/
Avatar billede pyroman Nybegynder
17. januar 2004 - 01:47 #3
og det var XINE jeg refererede til...
Avatar billede jp08 Nybegynder
17. januar 2004 - 01:52 #4
Jeg har selv PowerDVD og den virker meget godt, men der findes nok mange som er lige så gode som Powerdvd, men den virker
Avatar billede pyroman Nybegynder
17. januar 2004 - 01:56 #5
Jeg tror også XINE ville være et rigtig godt bud - det virker fint - ser cool ud - og er GRATIS!!!!! (og det kan fås til linux...)
Avatar billede schnell Nybegynder
17. januar 2004 - 02:33 #6
Jeg skulle måske lige nævne at jeg er i gang med at få mit TV til at virke sammen med PC'en. Jeg har problemer med lyden. Kun nogen gange virker den i Media Player.
I Nero virker den hver gang men der er et irriterende display jeg ikke kan finde ud af at få fjernet.
Avatar billede schnell Nybegynder
17. januar 2004 - 03:48 #7
Jeg lukker nu. Jeg er ved at falde om af træthed. Mange tak
Avatar billede pyroman Nybegynder
17. januar 2004 - 14:17 #8
øhh - man laver et spørgsmål og giver point for et svar...
Der er kommet 2 bud på programmer, var det ikke det du spurgte om????

Måske skal du hellere stille dit spørgmål i windows kategorien...

Men der er stadig kommet svar på dir spm - så du kan ikke tillade dig at lukke....