Avatar billede goody-goody Nybegynder
22. januar 2001 - 23:42 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

whitehat

hvis jeg går ind på whitehat.dk/login
fordi jeg skal logge ind...forstår?

fucker mit explorer up, og jeg må lave abegreb og kan ikke uploade de filer jeg vil til min homiepage...

mit explorer er underligt for tiden selvom jeg har 5.5 kan det tit ikke åbne sider fordi servere ikke findes....

Men fucker jeres explorer også op på http://whitehat.dk/login
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2001 - 23:45 #1
Nope....Min gør ikke..Men bruger 5.0..
Avatar billede goody-goody Nybegynder
22. januar 2001 - 23:48 #2
damn
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. januar 2001 - 00:05 #3
jeg bruger også 5.0 og har heller ingen problemer...
Avatar billede goody-goody Nybegynder
23. januar 2001 - 00:10 #4
damn
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
23. januar 2001 - 03:45 #5
Min kommer også fint ind, bruger 5.0
Avatar billede grandphoenix Nybegynder
23. januar 2001 - 04:09 #6
ingen problemer her
jeg bruger 5,5 med sp1 (service pack 1)
den er lige kommet på microsofts hjemmeside
Avatar billede einstein Nybegynder
23. januar 2001 - 06:45 #7
whitehat, blev hacket i foregårs nat......måske, har admin været nødt til at lægge servere ned i lidt tid...
Avatar billede zhatten Nybegynder
23. januar 2001 - 07:21 #8
IE 4,0 her kører fint :o)
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2001 - 07:21 #9
Nå er det på den måde man for nyt desigen da?
Avatar billede jimsim Nybegynder
23. januar 2001 - 08:54 #10
einstein, hvor har du de oplysninger fra?
Avatar billede einstein Nybegynder
24. januar 2001 - 11:29 #11
Hvis nogen af jer havde checket deres site i går morges og formiddag ville i kunne se at det første punkt under \"Vi tilbyder\" var \"utrolig nem hacking\"
....
Det var en af mine venner der fandt ud af at udnytte at de kører perl på et unix system, uden at have beskyttet overhovedet. Så ved hjælp af browseren og whitehats upload-funktion lykkedes det ham at komme ned i roden på serveren, og der kunne han faktisk ændre alt: passwords, logs, forside.......men han gjorde ikke andet end lige at gøre admin opmærksom på at der var et problem der, ved at skrive en lille besked på forsiden.....
Avatar billede goody-goody Nybegynder
27. januar 2001 - 01:36 #12
11 points 11 indslag
Avatar billede zhatten Nybegynder
27. januar 2001 - 01:39 #13
kun 2 der har svaret 5,5 points til mig og Einstein hæhæ ;o)

- Zhatten
Avatar billede goody-goody Nybegynder
27. januar 2001 - 02:50 #14
hmm den virker heller ikke nu og min ven peter som også har 5.5 kan af og til heller ikke