Avatar billede mictor Nybegynder
22. januar 2001 - 23:42 Der er 5 kommentarer

hjemmenet og internet

Er det muligt at lave et hjemmenet af en
gl computer (386 40 mhz, win 3.1) og en ny (athlon 700 mhz, win me) og så gå på nettet med begge via den ny og hvor den gl computer virker som \"dummy\", altså at den trækker på den ny computers kræfter og programmer.
Hvis muligt hvordan gør man så, og gerne billigst muligt?
Avatar billede blazer Nybegynder
22. januar 2001 - 23:45 #1
jada...installer www.winproxy.com på den nye og sæt den anden til at være proxy!
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2001 - 23:50 #2
Hvis jeg forstår dig ret vil du have mere end bare internet...

Du vil have 2*tastatur, 2*skærme, 2*internet og 1*computer?
Avatar billede steffen Nybegynder
23. januar 2001 - 07:54 #3
Med linux ja, med windows nej, desværre - kig på \"NT Terminal server\", der kan det nogenlunde gøres - men en 386 er efter min mening alligevel alt alt for lille.
Avatar billede mictor Nybegynder
23. januar 2001 - 16:31 #4
Til Blazer
jeg har set på winproxy og umiddelbart ser det ud til at browseren skal være installeret på den
gl computer, og det kan måske blive vanskelig at finde en browser der kan køre, eller...?

Til El Barto

ja!

Til Steffen

Jeg vil gerne i hvert fald i første omgang lave det på en windowsplatform, da jeg overhovedet ikke kender noget til Linux
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. april 2002 - 19:50 #5
Hvad med at lade den gamel være "dum" terminal og så installere win 2000 med terminalserver på den nye

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk