Avatar billede helten_20 Nybegynder
16. januar 2004 - 22:55 Der er 4 kommentarer

Problemer med FPS svinger i CS

Jeg har et problem med at min fps svinger meget i fps. I Aztec svinger den i mellem 99-40, det er især hvis der løber en 2-3 personer foran mig.

Af hardware har jeg:
Asus p4s8x, lan sata, audi
Lite-on CDRW LTR40125s (CDROM/BRÆNder)
Harddisk 80 GB Maxtor +9 Fluid ATA13 6y08l0
Ram 512 Mb DDR PC 2700 Samsumg
Albatron Geforce FX 5600, 256MB tv/d
Samsung SyncMaster 957mb

Har fået at vide, at jeg sagtens skulle kunne køre med 99 fps konstant uden problemer, så forstår ikke hvorfor den svinger så meget.
Fps_max er sat til 100
lodret Sync er deaktiveret.

Nogen der kan hjælpe med en løsning?
Er det Hardwaren der konflikter ?
Avatar billede helten_20 Nybegynder
16. januar 2004 - 22:56 #1
Ved ikke lige om det er postet det rigtig sted. Hvis det ikke er, er så ikke en admin der gider og flytte spørgsmålet.
Avatar billede rantnrave Nybegynder
16. januar 2004 - 23:03 #2
Du kan prøve med det her evt....

cl_cmdrate 19
cl_updaterate 19
rate 25000
fps_max 999
developer 1
cl_weather 0

og i engenskaber...
Start > Setttings > Control Panel > Display > Settings > Advanced > GeForce > Indstillinger for OpenGL > Lodret synkronisering ("Altid deaktiveret")

det var noget der var postet et andet sted men du kan jo evt. prøve om det ændre noget:)
Avatar billede ducks Nybegynder
16. januar 2004 - 23:22 #3
Avatar billede helten_20 Nybegynder
16. januar 2004 - 23:29 #4
Det har desvære ikke hjulpet... CL_weather har hjulpet en smule...