Avatar billede lpo Nybegynder
16. januar 2004 - 19:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Reboot.exe

Hej

I min startmenu befinder der sig et program der hedder Reboot.exe - kender nogen dette program ?
Jeg bryder mig ikke om at have programmer som jeg ikke kender til at starte automatisk, men jeg vil ikke slette det før jeg ved hvad det er for noget.

Venlig hilsen og på forhånd tak
Lars
Avatar billede arlet Juniormester
16. januar 2004 - 19:51 #1
http://www.topcatcomputing.com/articles/displayarticle.asp?docid=7

så hvis du har den på en xp computeren, skal den slettes
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. januar 2004 - 19:52 #2
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. januar 2004 - 19:53 #3
Arlet>vi er nu hurtige;)
Avatar billede arlet Juniormester
16. januar 2004 - 19:57 #4
Ja, når det tar os*S*
Avatar billede lpo Nybegynder
17. januar 2004 - 00:26 #5
Tak arlet -jeg var ikke helt så hurtig for der kom lige noget fredagssjov i vejen, men tak for hjælpen.
Så kan man jo bare undre sig over hvor den reboot.exe egentlig kom fra !??
Avatar billede arlet Juniormester
17. januar 2004 - 10:27 #6
Velbekommen. ja, det er ikke umiddelbart til at sige