Avatar billede nse Nybegynder
22. januar 2001 - 22:31 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Råd om bærbar

Jeg skal til, at købe en bærbar; men jeg kan ikke helt finde ud af hvilken en. Jeg har kigget på en Dell, da jeg umiddelbart, synes det er dem, der er mest rimelig med prisen.. Så ville jeg hører om, der var nogen der havde gode erfaringer med andre eller dårlige erfaringer med Dell...

Venlig Hilsen Nils...
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. januar 2001 - 22:38 #1
Nej Dell er helt klart noget af det bedste på markede. Ellers er toshiba et ganske udemærket vald, hvad vedrøre bærbare computere. Pwrsonligt ville jeg helt klart vælge dell. =)
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. januar 2001 - 22:39 #2
vald=valg =)
pwrsonligt=personligt =)

Det køre bare
Avatar billede nse Nybegynder
22. januar 2001 - 22:48 #3
ja Toshiba er gode; men de er afsindig dyre!!
Avatar billede doeleman Nybegynder
22. januar 2001 - 22:48 #4
Jeg har været godt tilfreds med min Compaq Presario 1260 (2 år gammel). Jeg har aldrig haft problemer med den, selv om den har kørt næsten 24/7/365 :-)

Hvis jeg skulle købe en ny nu, ville jeg helt sikkert overveje Dell. De har fået meget gode anmeldelser i tests.
Avatar billede bo.morville Nybegynder
22. januar 2001 - 23:11 #5
Jeg har selv en IBM som jeg har haft i 1½ år, og den fungerer upåklageligt... (Men ok IBM er dyre...)

En af mine gode venner havde en Dell, der dog blev ved med at tabe skruerne der holdt den sammen. Om det er et enestående eksempel ved jeg ikke, men firmaet hvor han arbejder køber ikke DELL længere. De køber kun IBM.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. januar 2001 - 00:22 #6
Toshiba er ude med en i denne uge til 9500,-
600 mhz, 32 ram, 6gb, 24x, modem.
Men....
Den har DSTN skærm som jo ikke er det bedste.
Fås hos El giganten
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. januar 2001 - 14:07 #7
bo>>
Hmm tabte skruerne, har jeg ikke hørt om før!!
Avatar billede jlorenzen Nybegynder
24. januar 2001 - 09:12 #8
Det kommer jo anpå hva\' den skal bruges til. Compaq har en der hedder Armada E500, den koster ca. 20K. En meget \"All-Round\" maskine der er fed på en diskret måde.