Avatar billede jaarh Nybegynder
22. januar 2001 - 22:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Geninstallation win.me

HJÆLP
Kan man geninstl. vin.me oven i den gamle win.me  Eller skal man formaterer sin harddisk først. Hvis man kan instal. oveni
hvordan gør man det .
En nybegynder!!!
Avatar billede teknik Juniormester
22. januar 2001 - 22:13 #1
sæt CD\'en i...den auutostarter normalt...ellers skal du blot \"åbne den\" i dennecomputer, og dobb.klikke på Install
Så kører det - ligesom \"første gang\"

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
22. januar 2001 - 22:14 #2
...altså - du kan sagtens \"installere Oveni\"
Avatar billede jaarh Nybegynder
22. januar 2001 - 22:17 #3
Jeg har prøvet det 2 gange , men hver gang den skal til at gemme systemfilerne , stopper den ved 88%. Hvorfor gør den det.
Avatar billede teknik Juniormester
22. januar 2001 - 22:20 #4
...Hvis den \"autostarter\"...og det gør den jo normalt...så kan du blot vælge Installer

...altså...med \"oveni\", så kan du spare boot på CD/diskette...du kan blot starte det inde fra Windows af...
--------------------------------------------
Lige én tanke ;-))
Hvis det \"slet ikke\" virker, så skal du boote på en win98 / WinME opstartsdiskette..
eller evt. Direkte på CD\'en.

His du bruger diskette (mest almindeligt endnu) så skal du indtaste disse to kommandoer for at starte installationen...

Vent til Boot Disketten er kørt færdig, og der står
A:\\>
Skriv så
E:        og tast enter    (skifter til CD-drevet har du to harddiske skal du muligvis bruge F:)
Skriv
Install    og tast enter      (starter installationen)

Avatar billede teknik Juniormester
22. januar 2001 - 22:21 #5
.....formodentlig fordi der er fejl på CD\'en...prøv at rense den grundigt med en våd klud.
Avatar billede parazite Nybegynder
22. januar 2001 - 22:24 #6
teknik : Lige en lille detalje: Har man en disk er CD-rom oftest D:\\, har man 2 er det oftest E:\\... :o)
Avatar billede jaarh Nybegynder
22. januar 2001 - 22:27 #7
Den auto starter ikke .
Hardisk = drev C
DVD    = drev D
Brænder = drev E
Jeg prøver med min boote disk, men det bliver først i morgen aften !!
Hvis det så virker , er der point på vej til dig
Hilsen Jens
Avatar billede teknik Juniormester
22. januar 2001 - 22:38 #8
>>parazite....jooh medmindre man bruger en boot-diskette, som laver et ramdrive på \"D\", og dermed forrykker rækkefølgen en tak opad
- men tak for \"tipset\" ;-)))
Avatar billede parazite Nybegynder
22. januar 2001 - 22:41 #9
teknik : Aaaaaah... i see! :o)