Avatar billede cover.man Nybegynder
16. januar 2004 - 16:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Flash snyder sku

Hej Jeg har lavet en hjemmeside i flash 5!!!
Den virker skam også når jeg bruger den på min ejen computer men når jeg sætter den ud på mit webhotel virker den også, men en af knapperne giver en helt forket frame nr.
Nu har jeg kigget det hele igennem men jeg kan simpel hen ikke forstå det!!! Mærkeligt den virker på min computer men ikke på serveren

MVH Christian Haslund
Håber i kan hjælpe
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. januar 2004 - 17:18 #1
Det kan vi helt sikkert godt, men vi aner bare ikke hvor vi skal starte - Har du noget kode, et link , en fil eller noget...
Avatar billede pyroman Nybegynder
16. januar 2004 - 18:10 #2
Hvis du bruger de unikke framelabels - så er du sikker på at undgå misforståelser (hvis du ellers har lavet det ordentligt selv)...
Men vi vil da meget gerne se noget kode...
Avatar billede cover.man Nybegynder
16. januar 2004 - 19:28 #3
Hej her er det I kan se siden på http://www.silver-light.dk
Det er i kontakt og CHristian

Mvh Christian




Scene 2
    Christian H.
      actions for Christian H.
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 10);
            stop ();
        }
    Christian H.
      actions for Christian H.
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 10);
            stop ();
        }
    Christian H.
      actions for Christian H.
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 10);
            stop ();
        }
  Christian Haslund, (Times New Roman, 19 pts)
            Status: Lysmand og Dj.Tlf. nr.    +45 28 12 38 97E-mail:Christian@silver-light.dk , (Times New Roman, 18 pts)
    phillip
      actions for phillip
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 9);
            stop ();
        }
    phillip
      actions for phillip
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 9);
            stop ();
        }
  Philip Christiansen, (Times New Roman, 18 pts)
        Status: Direktør, Dj.Tlf. nr.    +45 20 16 45 64E-mail:Philip@silver-light.dk , (Times New Roman, 18 pts)
    phillip
      actions for phillip
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 9);
            stop ();
        }
    galak
      actions for galak
        on (release, rollOver) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 8);
            stop ();
        }
        on (release, rollOut) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    galak
      actions for galak
        on (release, rollOver) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 8);
            stop ();
        }
        on (release, rollOut) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    Symbol 16
      actions for Symbol 16
        on (release, rollOver) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 7);
            stop ();
        }
        on (release, rollOut) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    Symbol 16
      actions for Symbol 16
        on (release, rollOver) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 7);
            stop ();
        }
        on (release, rollOut) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    Symbol 16
      actions for Symbol 16
        on (release, rollOver) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 7);
            stop ();
        }
        on (release, rollOut) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
  Grundlægger af Silver-Light er Philip Christiansen. Det hele startede med at han godt kunne lide lys og lyd.Så Philip starter med at købe nogle lys og lyd ting og i dag har han så meget at han er gået på markedet og startet  mobildiskotek "Silver-Light", (Times New Roman, 16 pts)
  Priser, (Times New Roman, 16 pts)
  Kontak os angående priser, (Times New Roman, 16 pts)
  Bestil et    katalog, (Times New Roman, 18 pts)
  Bestilling over nette, (Times New Roman, 18 pts)
  Kontakt , (Times New Roman, 18 pts)
  Kontakt , (Times New Roman, 18 pts)
  Kontakt , (Times New Roman, 18 pts)
    Tween 1
    Tween 1
    Tween 1
    Tween 1
    Tween 1
    Tween 1
    Tween 1
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    home plade
      actions for home plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
            stop ();
        }
    Tween 9
    Tween 9
    Tween 9
    Tween 9
    Tween 9
    Tween 9
    Tween 9
    Tween 9
    Tween 9
    Tween 9
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    History
      actions for History
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 2);
            stop ();
        }
    Tween 7
    Tween 7
    Tween 7
    Tween 7
    Tween 7
    Tween 7
    Tween 7
    Tween 7
    Tween 7
    Tween 7
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    udstyr
      actions for udstyr
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 6);
            stop ();
        }
    Tween 5
    Tween 5
    Tween 5
    Tween 5
    Tween 5
    Tween 5
    Tween 5
    Tween 5
    Tween 5
    Tween 5
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Priser
      actions for Priser
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 4);
            stop ();
        }
    Tween 3
    Tween 3
    Tween 3
    Tween 3
    Tween 3
    Tween 3
    Tween 3
    Tween 3
    Tween 3
    Tween 3
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
    kontakt plade
      actions for kontakt plade
        on (press, release) {
            gotoAndPlay ("Scene 2", 5);
            stop ();
        }
  actions for frame 1
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
  actions for frame 2
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
  actions for frame 3
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
  actions for frame 4
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
  actions for frame 5
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
  actions for frame 6
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
  actions for frame 7
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
  actions for frame 8
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
  actions for frame 9
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
  actions for frame 10
      stop ();
  Copyright , (Times New Roman, 12 pts)
Symbol Definition(s)
  Christian H.
      Christian Haslund, (Times New Roman, 19 pts)
  phillip
      Philip Christiansen , (Times New Roman, 18 pts)
  galak
  Symbol 16
  Tween 1
      Home, (Times New Roman, 29 pts)
  home plade
      Tween 2
  Tween 9
      History, (Times New Roman, 29 pts)
  History
      Tween 10
  Tween 7
      Udstyr, (Times New Roman, 28 pts)
  udstyr
      Tween 8
  Tween 5
      Priser, (Times New Roman, 28 pts)
  Priser
      Tween 6
  Tween 3
      Kontakt, (Times New Roman, 29 pts)
  kontakt plade
      Tween 4
  Tween 2
  Tween 10
  Tween 8
  Tween 6
  Tween 4
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. januar 2004 - 19:37 #4
ahvad for en fisk er det for en kode?? Jeg forstår slet ikke hvor du får den fra? Er det bare mig der misser noget?? :))
Avatar billede pyroman Nybegynder
16. januar 2004 - 20:29 #5
æhhhhh - det der er den mest rodede side jeg har set i lang tid....
Du har vist ikke rigtigt fundet helt ud af flash endnu!!

1. Brug movieclips til at holde styr på fx din menu (når den glider ned) og dine undersider (de to lys kan laves som to seperate movieclips). Movieclips fungerer som små selvstændige film med deres egen tidslinie. Det gør desuden brugen af Motiontween meget nemmere...
Når du har lavet et movieclip skal du give det et instancename - dette gør du ved at markere det og åbne "properties"-vinduet - her er der en box til det...

2. Brug framelabels - du kan give dine keyframes navne - så er det nemmere at finde rundt og springe til de forskellige frames...

3. Når du vil referere til et movieclip (fx få det til at springe til dets eget frame med navnet "udstyr") kan du fx skrive:

_root.hoejre_lys.gotoAndStop("udstyr");

"_root" refererer til hovedtidslinien, herefter et "." og movieclippets navn "hoejre_lys"...

Når du nu har kigget lidt på alt dette, så skal resten nok komme ad sig selv.
Avatar billede cover.man Nybegynder
16. januar 2004 - 21:20 #6
Hey er det så dårligt ja ja der kan man bare se!!!!!!!!
I er sku meget hårde troede det skulle se sådan ud............

SÅ den kan ikke reddes eller hvad????

Mvh Christian
Avatar billede pyroman Nybegynder
16. januar 2004 - 23:31 #7
Jo - den kan sagtens reddes!

Prøv at bruge gotoAndStop("Scene2", 10); istedet for gotoAndPlay() - måske virker det - men jeg er ikke sikker - for jeg kan ikke se hvodan din scene2 ser ud...

Hvis det ikke virker - har du mulighed for at uploade filen??
Avatar billede cover.man Nybegynder
17. januar 2004 - 15:12 #8
Hej Pyroman det virkede 1000 tak det var sku dejligt at hjælpe mig selv om det ikke lige var til

God week til jer alle
Mvh Christian
Avatar billede cover.man Nybegynder
17. januar 2004 - 15:14 #9
Skriv lige Pyroman så du kan få point
Avatar billede pyroman Nybegynder
17. januar 2004 - 15:26 #10
du behøver ikke give mig 200 for det der... men her er et svar :)
Avatar billede cover.man Nybegynder
17. januar 2004 - 16:24 #11
Nej men det gør jeg nu alligevel
Måske kender du en hjemmeside hvor jeg kan få mere styr på koden!!!!
Du har måske også nogle fif men du meget gerne skrive til mig på chr@vanpee.dk
Mvh Christian
Avatar billede pyroman Nybegynder
17. januar 2004 - 16:43 #12
takker! jo jeg kan da godt give et par fif - men det bliver nok først i morgen...
Avatar billede cover.man Nybegynder
17. januar 2004 - 17:00 #13
Det er da bare i orden
Mvh Christian
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester