Avatar billede frankthomsen Nybegynder
22. januar 2001 - 21:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fonts

kan det lade sig gøre at benytte nydesignede fonts på en hjemme-side således at alle kan se dem.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. januar 2001 - 21:52 #1
nej, ikke hvis vedkommende ikke har denne font på sin egen computer.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. januar 2001 - 21:54 #2
eller jo, det kan det faktisk godt, for så er det da et billede....sorry!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. januar 2001 - 21:59 #3
Ja det kan du godt, hvis du bruger CSS (Cascading Style Sheets). Der findes nemlig noget der hedder Downloadable Fonts. Dem kan du beskytte, så andre ikke kan stjæle dem.

/per
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. januar 2001 - 21:59 #4
eller, det kommer an på hvad du mener. er det bare så der kommer en lille effekt på(som hover), så kan man ikke hvis ikke man har fonten
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. januar 2001 - 22:03 #5
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. januar 2001 - 22:04 #6
Jeg har lige fundet ud af at netscape har fjernet muligheden, så du bliver nød til at gøre som ezzuk anbefaler.

/per
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. januar 2001 - 22:06 #7
Ligesom der står nederst i bunden på 39497.
Avatar billede liquid Nybegynder
22. januar 2001 - 22:45 #8
hvis du sætter dem ind som et billeder eller gemmer fonten på serveren kan man godt!
Avatar billede prodic Mester
23. januar 2001 - 13:37 #9
Det kan sagtens lade sig gøre, men ikke så det virker på alle platforme! IE/NS på henholdvis PC/MAC - selv med de links der er nævnte i den tidligere omtalte url.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. januar 2001 - 21:55 #10
tak!