Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 15:24 Der er 84 kommentarer og
4 løsninger

Forslag til nyt "nickname"

Hejsa :O)

Jeg har efterhånden kaldt mig selv Hitman som nickname på nettet. Jeg har i meget lang tid ville skifte til et andet navn. jeg har bare ikke endnu kunne komme på et navn jeg synes godt om.

Jeg håber i måske kan hjælpe mig med nogle gode idéer.

Jeg har nogle ønsker mht det nye nickname.

-Det skal ikke være et MEGET kendt nick, som fx Devil (som jeg har nævnt nedenfor)

-Det skal være på Engelsk/Amerikansk

-Det må godt have noget at gøre med "det onde"...(fx Devil...det er bare ALT for brugt)

-Det må gerne lyde som noget farligt....(fx Fear.....det er bare også ALT for brugt)

Jeg håber i kan se hvilken genre jeg er ude efter.

Altså et nickname som udtrykker noget: Ondt, farligt, sindsygt, mystisk.....sådan noget :O)

Håber der er nogen der kan komme med nogle gode idéer.

På forhånd tak.

Mvh
xxxHitmanxxx

Point gives efter svar :O)
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2004 - 15:31 #1
"Demise" !
Avatar billede -zonic- Nybegynder
16. januar 2004 - 15:34 #2
humus ? :D
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 15:34 #3
pacr00n >> Ikke lige det jeg leder efter...men idéen er ok.

Takker for dit bidrag....kom endelig med flere :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede mufoxe Nybegynder
16. januar 2004 - 15:35 #4
Fluffy Honey Bear ?
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 15:35 #5
-zonic- >> Øhhhh.....muldjord ???

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 15:37 #6
OBS: Det skal helst være 1 ord

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 15:38 #7
mufoxe >> Kan ikke lige se hvad "Fluffy Honey Bear" har med...Ondt, farligt, sindsygt, mystisk at gøre ????

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede mufoxe Nybegynder
16. januar 2004 - 15:41 #8
Får dig da til at virke pænt sindssyg, right ;)
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 15:43 #9
mufoxe >> Det mener jeg så ikke.

Anyway...tak for dit bidrag

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede akany_ Nybegynder
16. januar 2004 - 15:58 #10
Efter min mening skal et nick, have en form for historie, mening eller lign. Eksempelvis mit.  Alle mine kammerater kalder mig "ny" og aka er jo forkortelse af "allso known as". så akany.

  Så et godt råd: Udtænk selv et nick med en form for betydning, men lad være med alt det der ondskab og lign. Min personlige mening er at ikke er for godt til nicks!!
Avatar billede backside Nybegynder
16. januar 2004 - 15:58 #11
"Det må godt have noget at gøre med "det onde"..."
"Det må gerne lyde som noget farligt"

Hmm, dine kriterier får mig til at tænke på "women"

Men det er vel heller ikke det du går efter. *GG*
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. januar 2004 - 16:00 #12
Lundin ?
Avatar billede backside Nybegynder
16. januar 2004 - 16:03 #13
ok DET er ondskab.
Bor for øvrigt 100m fra det hus, tænker på den satan hver gang jeg kører forbi.

Men hvordan udtales det på amerikansk?
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. januar 2004 - 16:04 #14
demoniac
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:04 #15
akany >> Det ville naturligvis være sjovt at finde på et selv, som relaterede til en selv. Nu er jeg bare ikke blevet kaldt andet end mit eget navn.

Du siger at jeg skal lade være med "alt det der ondskab"...men jeg har lyst til at have et sådan nick...det er mest til spil osv.... det er jo ikke som chat-navn med venner/familie :O)

backside >>> LOL.....nope..det har du ret i :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:05 #16
Lundin......LOL....bare ikke Engelsk/Amerikansk.....
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:07 #17
magictouch >> Tjaaa, sådan noget lignende....bare ikke FOR djævelsk...folk skal ikke tro at jeg er besat af djævlen...LOL

Kom endelig med flere bud :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede overchord Nybegynder
16. januar 2004 - 16:08 #18
Sauron ( :-) )
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:11 #19
overchord >> Ved godt det stammer fra LOTR, men hvad betyder navnet oversat til dansk ??

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. januar 2004 - 16:12 #20
evildoer- en der gør ondt; misdæder
evil eye:
the evil eye onde øjne [i overtro]
evil-minded
    1.    syndig, slet, ond
    2.    ondsindet, ondskabsfuld
    3.    som har en beskidt tankegang
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:15 #21
Fandt lige dette her >> eviscerate

Måske lige i overkanten :O)
Avatar billede cborg Nybegynder
16. januar 2004 - 16:17 #22
Hvad med diabolic? En direkte oversættelse til dansk er vel 'djævelsk'...
Avatar billede cborg Nybegynder
16. januar 2004 - 16:19 #23
En anden mulighed er vel også 'wicked', der både kan betyde vildt/ondt.
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:19 #24
magictouch >> Noget i den stil...men ikke liiige det jeg leder efter :O(

Ved godt jeg er vild besværlig...men der er mange ting jeg skal lave om når jeg skifter nick.

Håber i kommer med flere bud :O)

Mvh
xxxHitmanxxx

Gerne nogle forslag med noget "farligt"  :O)
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. januar 2004 - 16:23 #25
Måske bare "Danger" - Hello my name is Danger.
Eller "Poison"
Eller "AracnoManiac"  ..rofl
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:23 #26
cborg >> Også et udemærket bud....men det skal ikke være så meget med djævlen at gøre.

Opfrisker lige...Ondt, farligt, sindsygt, mystisk.....sådan noget :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede rebecca Novice
16. januar 2004 - 16:24 #27
Hvad med "Chrinchen" .
Taget fra filmen Julen er stjålet, det er både ondt,og til slut godt

Mvh.Rebecca
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:25 #28
doggy82 >>
Danger er ALT for brugt
Det samme er Poison

Kan du oversætte AracnoManiac til dansk ??

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. januar 2004 - 16:27 #29
"TwistedFreak", "PsychoKiller", "EvilTwin", "Lucifer"
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:28 #30
rebecca >> Chrinchen betyder bare ikke noget på Eng/Amerikansk....man skal have set filmen for at forstå betydningen...og det er ikke alle der har set filmen.

Desuden synes jeg ikke at selve ordet lyder særlig Ondt, farligt, sindsygt.

Anyway...tak for dit bidrag....fortsæt endelig :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede zhark Nybegynder
16. januar 2004 - 16:28 #31
spiteful
Avatar billede doggy82 Praktikant
16. januar 2004 - 16:29 #32
Ehh altså Aracno som i Araknofobi (frygt for ederkopper).
Maniac = Volds Psykopat
Altså "Ederkops-Volds-Psykopat"
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:30 #33
doggy82 >> Lucifer vil jeg overveje

TwistedFreak >> synes det er for tydeligt at det er to ord der er sat sammen.

Det samme er Eviltwin

Gode bud :O)

Fortsæt endelig

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:34 #34
zhark >> Spiteful er hermed tilføjet til min liste hvor jeg til sidst skal vælge et :O)

Kom gerne med flere :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
16. januar 2004 - 16:36 #35
OBS: I behøver ikke at lægge jeres bud som svar. Jeg skal nok gå dem alle igennem når jeg har fundet et, og dermed give point efter fortjeneste :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede cborg Nybegynder
16. januar 2004 - 17:54 #36
hehe... Belzebub er jo også et andet navn for djævelen... LOL... det var måske et bud?

DarkAngel, Fiend (ond person), Demon, Necro (necro=død), Demonic, Damned (fordømt), Hellish, Sin (synd), Dread (frygt), Terror (også frygt).

Phew... Det var vist alt fra min side, heh.
Avatar billede willsonn Nybegynder
16. januar 2004 - 19:12 #37
Her er mine bud...

Razorhead
Demoniac
Crower
RebelX
Bastard
Wizard
Slaughter

Håber du kan bruge nogle af dem.
Avatar billede u-god Nybegynder
16. januar 2004 - 21:33 #38
Tja.. jeg go til sådan noget med nicks.

Burn
Hellrazor
Goul(monster fra England der spiser lig af mennesker)
Razorface
madman = psykopat
Psycho
insanity = sindsyge
suspicious = mistænkelig
El Duche = (også kendt som Musulini, den Italienske diktator)
Eliminator (udsletteren)
Assassin
Predator (rovdyr)
Lurker  (Kommer af To be Lurking, der betyder at lure(på den onde måde))
Silencer
Flesh
Zombie
Vamp (Amerikansk forkortelse for Vampyr)
Darkness (mørke)
Death bringer
Black Death (den sorte død)

Og nu gider jeg ikke at lave flere.. håber at du bruger en af dem.. og at jeg bliver 100 point riger :D
Avatar billede u-god Nybegynder
16. januar 2004 - 21:38 #39
hvis der er nogen du ikke forstår så skriv.. men det ser da ud til at du forstår engelsk rimeligt godt. ps jeg selv engelsk.
Avatar billede bms122 Nybegynder
16. januar 2004 - 23:33 #40
Crampus (gammeldags djævel)
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2004 - 02:47 #41
Hvis man skal lave et helt originalt nickname skal man formodentlig som regel selv opfinde det. Men det er desværre lidt svært hvis det skal være et engelsk, "ondt" ord - som kravet er.

Så istedet vil jeg foreslå et uorginalt men stadig fedt nickname, stjålet fra b-filmen Equilibrium: "Grammaton Cleric".
Jeg er klar over det ikke rigtigt lever op til dine krav, men eftersom forsøgene har været mange, ville jeg lige skifte lidt retning.
Avatar billede klojs Nybegynder
17. januar 2004 - 07:12 #42
Hvad med wolf (ulv) eller noget der får mig til at tænke på Dracula...
Bat (flagermus)
Vampire (vampyr)
Garlic (hvidløg) lidt længere ude måske

eller cannibal (kannibal) Shark (haj) Ghost (spøgelse) Spirit (ånd) Hector eller Hannibal (ham lægen fra ondskabens øjne)
Avatar billede Hitman Praktikant
17. januar 2004 - 08:28 #43
cborg >> Tjooo...Belzebub kunne godt være et bud....det kommer med på listen.

Muligvis også Dread (da det ikke er særlig brugt)

De andre falder ikke lige helt i min smag.

Godt arbejde :O)

Find endelig på flere :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
17. januar 2004 - 08:32 #44
Willsonn >> Hmm...det eneste der sådan faldt lidt i min smag var: Demoniac.

Dog var det blevet foreslået af magictouch tidligere >> Kommentar: magictouch

Såm jeg sagde til migictouch, er det lidt for djævelsk....folk skal jo ikke tro at jeg er besat osv.... :O)

Også godt arbejde til dig.....gode bud ellers :O)

Find endelig på flere :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
17. januar 2004 - 08:41 #45
u-god >> Assassin og Insanity er er hermed tilføjet til min liste hvor jeg til sidst skal vælge et :O)

De andre var også gode bud.....godt at se så mange bud :O)  Godt arbejde :O)

Fortsæt endelig :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
17. januar 2004 - 08:44 #46
bms122 >> Crampus er ikke lige det jeg leder efter, men tak for dit bud :O)

Fortsæt endelig :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
17. januar 2004 - 08:48 #47
pacr00n >> Jeg kan godt følge dig, men Grammaton Cleric synes jeg ikke så godt om. Desuden er det også to ord, og det skal helst være et ord :O)

Anyway...god pointe du kom med :O)

Fortsæt endelig :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
17. januar 2004 - 08:50 #48
klojs >> Shark er hermed tilføjet til min liste hvor jeg til sidst skal vælge et :O)

Tak for dine bud.....godt arbejde :O)

Fortsæt endelig :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
17. januar 2004 - 08:54 #49
OBS: Ville lige sige at jeg er virkelig glad for alle de gode bud der har været. Ved godt at jeg er lidt besværlig, men man skal jo kun vælge et man rigtig synes om. Som sagt er der også en masse ting der skal ændres efter et "nick-skift"...(e-mail, msn, Icq, div. brugerprofiler på nettet osv....) Derfor vil jeg gerne være 100% sikker når jeg vælger :O)

Tak for alle budene:O)

Fortsæt endelig :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede willsonn Nybegynder
17. januar 2004 - 18:09 #50
Nå...det skader vel ikke at prøve igen. Her er lidt flere bud på dit nye nick...

Splinter
Trigger
Chronic
Infector
Viruz
Stalker
Toxic
Drugster
Weasel
Dozier
Zephyr
Avatar billede backside Nybegynder
17. januar 2004 - 19:03 #51
'completelyinsaneanddangerousmadpsychodude'
Du kan jo altid undlade 'dude' i slutningen hvis det er FOR meget af det onde. ;-)
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
18. januar 2004 - 03:45 #52
Phycho
Phychoclown
Insane
Ghost
La Vampire
Nightmare Of Moons
Nightwalker
Nigthpunk
Organized Evil
Reddbull
Shadow Man
Deadmeat
Thunderstorm
5th Element

NB:
Har altså ikke læst ALLE indlæg! så hvis jeg har skrevet et nick på min liste som allerede er blevet foreslået af en anden bruger så gir' du bare ham/hende pointene.
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
18. januar 2004 - 19:55 #53
Har du fundet et du kunne bruge?
Avatar billede u-god Nybegynder
19. januar 2004 - 12:36 #54
Hva hitman hvorfor et nick bruger du?
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
19. januar 2004 - 23:17 #55
Nå Hitman...
Avatar billede Hitman Praktikant
20. januar 2004 - 01:36 #56
Jeg er stadig på sagen :O)

Jeg har bare rigtig travlt for tiden. Jeg vender hurtigst muligt tilbage igen :O)

Takker for opmærksomheden :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede willsonn Nybegynder
22. januar 2004 - 21:11 #57
Så Hitman...
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2004 - 21:59 #58
Lad dog manden slappe af. Det var ham der oprettede spørgsmålet, så hvis han har lyst til først at besvare det næste år, er det vel hans egen sag.

Hvis I har en idé om, at Jeres svar kun forekommer, under forudsætning af at han besvarer dem når det passer Jer, burde i vedhæfte hvert svar med en terms & conditions assemblé.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
22. januar 2004 - 23:42 #59
godt med nyt nickname...

bare ærgeligt at han er en n00b til cs :-)

og nyt nickname giver ikke skills :D
Avatar billede Hitman Praktikant
22. januar 2004 - 23:47 #60
willonn >> Ved det godt...har bare så pokkers travlt lige for tiden...håber snartder kommer nogle dage, hvor jeg har mere tid.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
22. januar 2004 - 23:48 #61
pacr00n >> Takker for din udemærkede opbakning :O)

Det er altid rart at se her på E.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
22. januar 2004 - 23:50 #62
-zonic- >> Hvordan kan du udtale dig om, hvorvidt jeg er nOOb til cs ???

Et nyt nickname giver ikke skills.....øhh nej, det er jeg da udemærket godt klar over...har jeg måske påstået det ????

Anyway...hvor er det lige du vil hen med din "underlige/barnlige/latterlige osv." kommentar ???

xxxHitmanxxx
Avatar billede -zonic- Nybegynder
23. januar 2004 - 01:12 #63
hids dig ned og op med humøret.. og lær at definere sjov frem for alvor.... :-)
Avatar billede u-god Nybegynder
23. januar 2004 - 09:04 #64
i skulle heller flytte det her forum til www.whine.com
for damn hvor i whiner.
Avatar billede backside Nybegynder
23. januar 2004 - 09:21 #65
Der er jo også :-) og :D i zonic's kommentar.
For mig et tegn på en alm. dummebemærkning, akurat som det jeg selv skrev tidligere.

hitman, du har for travlt, du stresser......
Cool down, ellers når du ikke at blive 15 år. ;-)

Og u-god, det var måske et forslag til nyt nick, 'whiner'.
Avatar billede willsonn Nybegynder
23. januar 2004 - 11:12 #66
Hitman> Det er så OK - du tager dig bare den tid det tager :o)
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
03. februar 2004 - 15:25 #67
Det skal jeg love for han gør :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2004 - 15:30 #68
hehe - ja han har ikke skiftet endnu :D
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
03. februar 2004 - 15:48 #69
Kender du ham?
Avatar billede Hitman Praktikant
16. februar 2004 - 14:59 #70
Hey :O)

Jeg er altså stadig på sagen....ved stadig ikke helt hvilket jeg skal vælge, men i skal være de første til at høre det når det sker :O)

Takker for tålmodigheden.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
16. februar 2004 - 15:01 #71
Kan da lige tilføje at det ikke mere nødvéndigvis BEHØVER at være noget ondt.

Modtager gerne forslag (engelske/amerikanske) som bare lyder fedt :O)

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
16. februar 2004 - 15:57 #72
Ok, godt at høre fra dig ;)
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
01. marts 2004 - 17:37 #73
Hvorn ser det ud?
Avatar billede Hitman Praktikant
14. marts 2004 - 15:25 #74
Ehmmm....tænker stadig over det.....kan simpelthen ikke bestemme mig :O(

*Takker for tålmodigheden*

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede backside Nybegynder
17. april 2004 - 13:57 #75
Er det ved at være lukketid?
Avatar billede u-god Nybegynder
17. april 2004 - 15:40 #76
Det her er latterligt. jeg giver dig dårlig karma nu. for du gidder bare ikke af med de points.
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. april 2004 - 19:22 #77
lol - Er karma nu noget man truer med.
Der er sgu ikke kommet andet end dårlige ting ud af det karma system.
u-god du er sgu da ikke bedre selv - over halvdelen af dine spørgsmål handler om lektier...
Avatar billede backside Nybegynder
18. april 2004 - 19:28 #78
Så doggy82, nu får du også dårlig karma.  ;)
Avatar billede doggy82 Praktikant
18. april 2004 - 19:31 #79
ja ja, det var det jeg håbede på
Avatar billede willsonn Nybegynder
20. april 2004 - 15:10 #80
Jeg skal ikke sige noget :[
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2004 - 15:00 #81
No offence, men nu mener jeg også det begynder at blive gammelt.

Selvom xxxhitmanxxx ikke kan bestemme sig, bør du vel også respektere lidt af etiketten omkring eksperten, imho.
Avatar billede Hitman Praktikant
06. juni 2004 - 15:10 #82
Helt enig....jeg kigger på det, så jeg kan få det afsluttet hurtigst muligt.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede Hitman Praktikant
15. juli 2004 - 15:35 #83
Hey alle!

Har stadig ikke bestemt mig... :O(

Burde jeg bare acceptere de lagte svar, selvom jeg ikke kan bruge dem?

Hvad synes i?

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede le_bon Nybegynder
15. juli 2004 - 15:54 #84
Ha ha ha ha!!! Det er den sjoveste tråd jeg har læst nogensinde! :D  :D

Personligt syntes jeg du skal bede om et svar fra dem der er kommet med seriøse og gennemtænkte forslag, og så dele ud i lige portioner. Så er der ingen der kan klage.

Mvh. le_bon
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2004 - 18:48 #85
xxxhitmanxxx> "Point gives efter svar :O)"

Selvfølgelig skal der gives point nu du har lovet det :)
Avatar billede klojs Nybegynder
15. juli 2004 - 19:02 #86
Imorgen er det 6 mdr. siden du oprettede spørgsmålet. Man ser gang på gang at folk herinde bliver dunket oveni hovedet for at de skal få lukket deres spørgsmål fordi man vil have point.

Jeg er ligeglad med point her, men synes af principielle grunde at du bare skal få lukket, så må du beslutte hvad du skal beslutte derefter eller slet ikke, og måske endda være et godt eksempel for andre.
Avatar billede postkasse Nybegynder
15. juli 2004 - 19:51 #87
hanibal
Avatar billede Hitman Praktikant
16. juli 2004 - 14:13 #88
Til alle der har kommet med gode forslag til et nyt nick:

Jeg er glad for alle de gode forslag der har været....desværre har der bare ikke været ét jeg har faldet for.
Det har ALDRIG været min mening at bare holde på de 100 point (som det fremgår af dem der har givet mig dårlig karma), og derfor lukker jeg også spm nu, da jeg gerne vil vise at de 100 point ikke spiller nogen rolle for mig.

Dermed håber jeg også at dem der har givet mig en dårlig karma, burde vurdere igen, om jeg virkelig fortjener denne dårlige karma...(en karma kan godt rettes) :O)

Anyway....tak for de mange forslag, og beklager at dette spm blev trukket SÅ meget ud.

Mvh
xxxHitmanxxx