Avatar billede gimp Nybegynder
16. januar 2004 - 15:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Web statistik?

Er der nogen der kender et godt website hvor de yder gratis statistik til websites? Det må gerne være med counter. Mit problem er at dem jeg kan finde ikke giver statistik over hvilke sider på mit website der oftest bliver set.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. januar 2004 - 15:18 #1
Avatar billede -zonic- Nybegynder
16. januar 2004 - 15:26 #2
www.wannafind.dk har rigtigt gode statistik systemer...  ellers kan du jo køre det gennem www.chart.dk
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
17. januar 2004 - 00:43 #3
www.chart.dk bruger jeg selv og kan klart anbefale det..
Avatar billede gimp Nybegynder
18. januar 2004 - 01:43 #4
Tak for det men wannafind er da ikke gratis vel? Og Chart giver ikke gratis statistik over hvilke af mine enkelte sider der bliver mest set vel? zipstat ser ret interessant ud. Tak for det.
Avatar billede dd_peter Nybegynder
23. november 2005 - 10:25 #5
Hej med dig :)

Vil du have noget der kan tracke dine logfiler som dit webhotel/server generer (en log-analyzer) eller noget som kan måle på dine sider direkte ved hjælp af en kodestump du ligger på hjemmesiderne (Klientmålingsværktøj).

Klientmåling er betydeligt mere præcist og også lidt nemmere at implementere. Hvis du vil den vej så prøv Urchin (www.urchin.com). Det er et system udbudt af google, som lige er blevet gjort gratis :)

VIGTIGT: Ulempen er at googles Privacy Policy tillader dem at vidergive informatiom om indsamlet på dit site til 3´die part. Så har du nogen form for fortrolig info på din side, eller er det et kundesite, så bør du lige overveje det 2 gange.
Se her:

"Google collects personal information when you register for a Google service or otherwise voluntarily provide such information. We may combine personal information collected from you with information from other Google services or third parties to provide a better user experience, including customizing content for you. " på http://www.google.com/intl/en/privacy.html

Håber det kan skubbe dig i den rigtige retning.
Hvis det driller med at få det smidt på eller du har yderligere spørgsmål, skriv til mig :)