Avatar billede looneytunes Nybegynder
16. januar 2004 - 12:13 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

skype IP telefoni

Er der nogen her der har prøvet at anvende Skype IT telefoni??
Avatar billede hansdam Nybegynder
16. januar 2004 - 12:14 #1
ja det har jeg
Avatar billede andersenph Nybegynder
16. januar 2004 - 12:16 #2
Jeps det virker fint. Hvad vil du vide?
Avatar billede looneytunes Nybegynder
16. januar 2004 - 12:16 #3
virker det godt - hvordan er kavliteten - hvad bruger du det til - der er jo kun ca. 107.000 der er på wolrdwide, så det er lidt svært at finde sine venner.
Avatar billede keysersoze Guru
16. januar 2004 - 12:18 #4
det er jo tilladt at invitere sine venner til det ;)

Kvaliteten er rigtig god så længe begge har båndbredde nok og der ikke er forstyrrelser i en af enderne - har fx en der kører trådløst og der kommer der let skrat på linien.
Avatar billede hansdam Nybegynder
16. januar 2004 - 12:18 #5
det virker fint, kvalitet er også fint, jeg bruger det til at snakke med folk, det er ikke svært at finde sine venner, man har jo et brugernavn.
Avatar billede mallus Nybegynder
16. januar 2004 - 12:26 #6
Jeg bruger det til at snakke med f.eks. venner i Australien. Men jeg synes ikke at full duplex'en er så god. D.v.s. at det ikke er lige så godt som en almindelig telefon
Avatar billede andersenph Nybegynder
16. januar 2004 - 12:29 #7
Jeg holder med i at lyden er meget bedre end alm. telefoni, men det er jo også fordi man ikke er låst på de 4000hrtz :0)

Har dog oplevet at folk med modem forbindelser har store forsinkelser på linien når man taler sammen....
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
16. januar 2004 - 14:56 #8
Det er et ret godt program! Og det med at der kun er 107.000 på... Folk sover jo også... Hehe!
Avatar billede os123 Nybegynder
10. april 2004 - 12:13 #9
Avatar billede os123 Nybegynder
10. april 2004 - 12:16 #10
donwload/ installere FWD/xlite fra : www.ADSL-Telefoni.dk,
som stiller dig lang bedre end skype el. andre former for chat, messenger mm.