Avatar billede martin181 Nybegynder
16. januar 2004 - 10:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

IE vil ikke vise alle sider

Hejsa!

JEg havde problemer med min hjemme pc og formaterede den og installerede min xp igen. så langt så godt.

Efter geninstallationen kan jeg ikke se alle sider på internettet - b.la. er der problemer med tv2's sider - lidt træls når man bor sammen med en spillegal....

Nogen der har ideer til hvad der kan være glat?

Troede først det var noget spyware - så jeg kørte ad-aware - det hjalp ikke.
Avatar billede redeeman Nybegynder
16. januar 2004 - 10:17 #1
prøv at installere flash og java, java kan hentes fra java.sun.com . og flash kan hentes fra macromedia, du kan google efter det
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
16. januar 2004 - 10:18 #2
har du installeret Virtual java mashine
det kan være det er det du mangler for at se de spil o.s.v.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
16. januar 2004 - 10:19 #3
sorry redeeman
du var hurtigere
Avatar billede martin181 Nybegynder
16. januar 2004 - 10:26 #4
Jeg har installeret "en eller anden java" - vild godt formuleret...

Er der nogen speciel man skal benytte sig af?

Hvis ja, har i et link?
Avatar billede martin181 Nybegynder
16. januar 2004 - 10:36 #5
Prøver det med flash - men det bliver først i weekenden... så jeg håber at i kan "holde" jer til i næste uge :-)
Avatar billede c-holst Novice
16. januar 2004 - 10:56 #6
du har naturligvis husket at hente alle updates til xp og IE. Ikke at jeg tror det løser problemet.
Avatar billede martin181 Nybegynder
16. januar 2004 - 11:08 #7
min maskine er fuldt opdateret - det var noget af det første jeg prøvede på.
Avatar billede arlet Juniormester
16. januar 2004 - 11:22 #8
www.znn.dk tjek java her
Avatar billede martin181 Nybegynder
03. marts 2004 - 13:58 #9
undskyld ventetiden - det virker nu