Avatar billede zeus6 Nybegynder
15. januar 2004 - 22:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lukker programer ned.

Hej jeg har et problem.

hvis jeg går ind på f.eks en side på nettet.. og minimere den og lige åbner en ny side og kigger der når jeg så skal tilbage til det eg først kiggede på er det VÆK ????

hvad kan det være ? Hjælp tak.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
15. januar 2004 - 22:36 #1
eg = jeg
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. januar 2004 - 08:02 #2
Prøv internetindstillinger-avanceret-fjern flueben i-genbrug vinduer til start af genveje
Avatar billede el-jacob Nybegynder
16. januar 2004 - 14:51 #3
Cool funktion MagicT...

Har også i lang tid haft problemer med at siderne åbnede oven i hinanden i det samme vindue....Er møg irriterende når de gør det..

Men prøvede at gøre som du skrev og det virkede :D

Tak for det du ;)
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. januar 2004 - 15:00 #4
Herligt
Avatar billede zeus6 Nybegynder
16. januar 2004 - 18:22 #5
ligemeget hvad for en win man her ??? Men her Lukker den jo programer jeg lige har været ved...kommer ikke nye ?
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. januar 2004 - 18:29 #6
Det vil den jo gøre, hvis den skal bruge det samme vindue hele tiden;)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
16. januar 2004 - 18:35 #7
Zeus6 prøv at gøre som magictouch skrev og se om det skulle hjælpe....

Altså: Start-> Kontrolpanel-> Netværks- og Internetforbindelser-> Internetindstillinger-> Advanceret-> fjern flue-ben fra "Genbrug vinduer til start af genveje"

Hvis ikke ja så er jeg bange for at du må oprette et nyt spørgsmål...Evt. give nogle flere point for rigtigt svar.., for kan så være at flere vil kigge forbi spørgsmålet og så endda måske komme med et brugbart svar.... :) altså hvad ved jeg :S :D
Avatar billede el-jacob Nybegynder
16. januar 2004 - 18:36 #8
P.S. tror nu nok at MagicT har fat i noget af det rigtige ;D
Avatar billede zeus6 Nybegynder
16. januar 2004 - 18:36 #9
*gg*. jepp er da enig.
Avatar billede zeus6 Nybegynder
16. januar 2004 - 22:08 #10
Siger Tak...og lukker
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. januar 2004 - 05:52 #11
Selv tak og go´weekend;)