Avatar billede martin_moth Mester
15. januar 2004 - 19:57 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Webhotel: Stabilt, understøtter ASP.NET og koster ikke ret meget

Titlen siger det hele - jeg har brug for et stabilt webhotel - absolut 100% fri for popup (det er alle betalings-webhoteller vel), der SKAL understøtte ASP.NET og Access databaser, have ftp-adgang, og hoste 10-20 kr/måned.

Findes det - og er der nogen der har gode erfaringer?
Avatar billede cbadk Novice
15. januar 2004 - 20:06 #1
prøv evt...

http://www.hostpriser.dk

http://www.webhostpriser.dk/

har dog ikke selv prøvet i nu!

Men har dog kun gode erfaringer med web10...

http://www.web10.dk/

Koster kun 10.- kr pr md.

cbadk
Avatar billede cbadk Novice
15. januar 2004 - 20:11 #2
og det skal lige siges at deres servere ikke har været nede mens jeg har haft dem!

Har du selv hostet min sider via hjemmecomputer og en god internet forbindelse :)
Avatar billede jesper2 Nybegynder
15. januar 2004 - 21:54 #3
Prøv evt. Wannafind.dk og alphahouse.dk dem har jeg lige fået webhotel ved. Ganske gode erfaringer. De opfylder dog nok ikke dit krav til pris. Men er super stabile
Avatar billede martin_moth Mester
16. januar 2004 - 08:00 #4
web10: Lyder godt, men de skriver: "Web10 tillader ikke anvendelse af diskplads til lagring af større filer til download" - så jeg må ikke uploade en film fra fx. min skitur, der dylder 50 MB, som vennerne kan downloade (eller mener de mon i stor stil med mange 100 downloads). Hmm, måske skulle jeg bare spørge dem selv ;o)

vender tilbage...
Avatar billede smitx Praktikant
19. januar 2004 - 08:21 #5
www.concor.dk og klik på deres januar tilbud :)
Avatar billede martin_moth Mester
10. marts 2004 - 13:29 #6
web10 er super! Valgte dem...