Avatar billede stuffe Nybegynder
15. januar 2004 - 19:02 Der er 2 kommentarer

Tilbehør til CD-RW

Hejsa!

Jeg har tidligere købt en Plextor brænder, men fik den i sin tid med hvid front. Men nu skal jeg jeg så bruge en i sort. Jeg har skrevet mails om det til 5 forhandlere, men de kunne ikke hjælpe. Hvor kan jeg få fat på sådan en? Evt nogen der ligger inde med en de vil af med?

Modelnr: PX-W4824TA

P.S. Jeg vil ikke selv igang med at male den....
Avatar billede chalde Seniormester
15. januar 2004 - 19:27 #1
http://www.chippen.dk/show-varer.asp?db=info-hardware&gruppe=Case-Tilbehoer
"CD-Rom drev cover klistermærke, i aluminium, passer til Plextor CD-Rom drev - Black"

Kunne måske bruges.
Avatar billede stuffe Nybegynder
15. januar 2004 - 19:35 #2
Kan kun finde en til modelnr 4012. Men det kunne jeg måske blive nødt til. Håber stadig på at jeg kan få fat på en original. Jeg er desværre perfeksonist til fingerspidserne hvad sådan noget angår....