Avatar billede yesyesok Nybegynder
15. januar 2004 - 11:14 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

sald af var og køb af vare

formuler lige den

jeg har en hjemmeside hvor jeg har spuret 2 fima om de ville lægge nogle vare ud på siden og så om jeg kunne sælge det.

Mit spørsmål Vil i finde på at købe noget igen den ?

til fima
Vil i sætte vare inde på min side?

Ps dette er kun en spørsmål. og jeg kan ikke give jer link i nu da den ikke er færdig.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 11:19 #1
Det kommer jo helt an på om det er en vare jeg har behov for, om prisen er rigtig, om siden virker seriøs og tilforladelig mv.

Fra virksomhedens synspunkt gælder det, at siden skal virke troværdig, at den rammer den rigtige kundegruppe, og at virksomheden kan se salget fra pågældende side i samspil med virksomhedens øvrige markedsføringsstrategi.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
15. januar 2004 - 11:21 #2
Kan man godt bare spørge andre firmaer om det er okey man sætter deres vare til salg på ens side? giver man så bare ordrene videre til firmaerne hvis nogen køber på ens side?

det er da ret smart, og en nem måde at tjene monetos på :o) ??

men altså ja kunden køber jo kun hvis han skal bruge varen, så find en målgruppe fx. unge og kig lidt rundt på andre sider.. og selv noget der rammer den målgruppe.. sjove ting/spas eller måske knallertdele.. tøj or whatever..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. januar 2004 - 11:21 #3
Avatar billede jpvj Nybegynder
15. januar 2004 - 11:22 #4
Det er ikke for at være grov, men du skal nok have nogen til at kigge på din stavning.

Hvis siden ikke udstråler troværdighed, så er begge svar nej.

Derudover skal du have et troværdigt salgskoncept, så en evt. leverandør "tror" på idéen. Hvis først et produkt er blevet dårligt promoveret, koster det mange ressourcer (penge og kræfter) på at få det ind på markedet igen.
Avatar billede yesyesok Nybegynder
15. januar 2004 - 11:28 #5
jeg hved godt at min stavning er noget lordt men som ordblind og ikke gode lærer i skolen så kan du jo se hvad der kaver.

og tak for de indlag i har sent.

hb5v6:
ja det vil værer smart på den måde men det er ikke sikker at jeg må gør såden vi er igen med at undersøge det nu