Avatar billede yesyesok Nybegynder
15. januar 2004 - 11:06 Der er 6 kommentarer

læs dennne

jeg har lige et spørsmål hvis nu der var en firma som vil sælge noget igen min side ville i så købe noget fx spil og dvd og pc udstyr ?

Til firma hvis i vil sælge noget igen min side ville i så det?

fordi jeg skiver denne er fordi jeg har 2 steder som vil gerne have deres onlinesalg på min side "fx lige som bommtown eller sådan noget lide
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2004 - 11:08 #1
Måske skulle du have givet titlen et mere passende navn.
Det er lidt svært at forstå, men satser på at istedet for igen, skulle der have stået igennem.

Det er jo svært at sige, når du ikke giver et link til din side.
Avatar billede msamsing Nybegynder
15. januar 2004 - 11:09 #2
ok... det er altså svært at forstå præcis hvad du mener. Prøv at formuler dig lidt tydeligere!
Avatar billede yesyesok Nybegynder
15. januar 2004 - 11:10 #3
Ok
Avatar billede yesyesok Nybegynder
15. januar 2004 - 11:13 #4
formuler lige den

jeg har en hjemmeside hvor jeg har spuret 2 fima om de ville lægge nogle vare ud på siden og så om jeg kunne sælge det.

Mit spørsmål Vil i finde på at købe noget igen den ?

til fima
Vil i sætte vare inde på min side?

Ps dette er kun en spørsmål. og jeg kan ikke give jer link i nu da den ikke er færdig.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. januar 2004 - 11:20 #5
Hvis dit sprogbrug på den side er lige så ringe, som i spørgsmål og kommentarer
her, så er svaret et klart: NEJ! Sådan en side vil virke håbløst uprofessionel,
og meget lidt troværdig.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. januar 2004 - 11:22 #6