Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 10:47 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Undskyld jeg lige skriger af grin!

Jeg modtog netop denne mail:

"Kære SuperEkspert,

I forbindelse med en opdatering af vores SuperEkspert database opstod der
desværre en fejl, som gjorde at ALLE SuperEksperter blev slettet, hvilket vi
beklager meget.
Vores backup procedure er blevet forbedret, sådan så dette ikke kan ske
fremover.

Hvis du stadig er interesseret i at deltage som ekspert på SuperEksperten er
du derfor desværre nød til at gå ind og oprette dig på ny:
http://supereksperten.jubii.dk/tilmeld2.asp

Som en lille positiv nyhed er det nu blevet muligt at tilføje et billede til
sin profil.

Vi beklager endnu engang!

Mvh.
Mads Buch Stage
Koncept Udvikler
Jubii A/S"

Tjaahh... hvad skal jeg sige... ;)
Avatar billede exp Juniormester
15. januar 2004 - 10:48 #1
*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*
Avatar billede bb_maze Nybegynder
15. januar 2004 - 10:59 #2
HAHAHA!!! De kunne godt bruge nogle eksperter der har styr på backup? :D :D :D HAHA!! Kom igen Jubii ;-)

HYGGE
Avatar billede snowball Novice
15. januar 2004 - 11:02 #3
*ryster på hovedet*

Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde. Det er så tragikomisk som det næsten kan være!
Avatar billede kenp Novice
15. januar 2004 - 11:03 #4
*GGG*
Avatar billede kenp Novice
15. januar 2004 - 11:20 #5
mystisk, har lige fået en mail om jeres indlæg! tiltros for at jeg har lagt et sidst!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. januar 2004 - 12:42 #6
jubii sucks og har alle dage gjort det *LOL*
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
15. januar 2004 - 15:28 #7
*LOL*!
De _har_ virkelig brug for supereksperter - til at lave og styre sitet!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
15. januar 2004 - 16:26 #8
Der er nok dømt kvajebajer hos jubii ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 16:36 #9
jelzin, kom lige til at se din brugerinfo:

Aktiv Ja
Pro medlem Nej
CoAdmin Ja

Er coadmins ikke længere pro medlemmer? :)
Avatar billede stagg Nybegynder
15. januar 2004 - 16:37 #10
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D
Forsatan... det var dog utroligt.... *GG*
Avatar billede jelzin101 Praktikant
15. januar 2004 - 16:38 #11
tjoh - jeg har ihvertfald alle promulighederne, så det er nok bare en lille database fejl ;0) (eller et glitch i matricen ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 16:43 #12
hehe
Avatar billede snowball Novice
15. januar 2004 - 16:54 #13
CoAdmins har aldrig været deciderede Pro medlemmer. I kraft af vores CoAdmin status får vi adgang til visse Pro features, men deciderede Pro er vi som sagt ikke - med mindre vi selv betaler for det eller ligger i Top 100 ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2004 - 17:23 #14
Skal man grine eller græde, jeg tror jeg griner højt, tydeligt og, ikke mindst, længe.
Avatar billede ird Praktikant
15. januar 2004 - 17:25 #15
*LOL*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. januar 2004 - 19:29 #16
snowball, da jeg i sin tid var coadmin, er jeg ret sikker på jeg stod anført som "Pro"... men ok... det er et par dage siden :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. april 2004 - 11:46 #17
.