Avatar billede thefghost Nybegynder
15. januar 2004 - 00:02 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

cue filer

Jeg har en cue fil jeg ikke kan åbne.

Har både D-tool og nero, men kan ikke finde ud at åbne den. Jeg kan finde filen og brænde den over på cd-rom, men det er bare i en u udpakket tilstand(som den ligger på harddisken) nogle der ved hvad jeg skal gøre??
Avatar billede zynix Nybegynder
15. januar 2004 - 00:07 #1
du har sikkert osse en .bin fil, det er den du skal bruge for at få data på skiven...
.cue filen er en fil hvor den fortæller ældre brænde programmer hvor på skiven den skal starte og hvor den skal slutte...

hvis du i nero vælger filer -> burn image
og så vælger din .bin fil, skulle den gerne brænde den rigtigt...(det gør den her hos mig)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
15. januar 2004 - 00:21 #2
Ellers så kan du åbne *.cue filen i notepad og ændre navnet på filen...
Avatar billede c-holst Novice
15. januar 2004 - 07:32 #3
jeg vil nu sige at det er cuefilen du skal vælge, da det er den der indeholder informationer om hvordan binfilen skal brændes.
for at finde cuefilen, skal du i nero gøre som der bliver sagt, burn image/brænd billede, og så henvise til cuefilen, som du finder ved at lade den vise alle filer.

virker det ikke i nero, skal du måske finde et andet brænderprogram, der kan håndtere disse filtyper. det kunne så være et herfra

http://download.com.com/3150-2646-0.html?tag=dir

Der er selvfølgelig også den mulighed at din cue eller binfil  er defekt, det er set før

hvis du vil bruge d tool skal du under devices mounte cuefilen, så skulle det gerne køre, skal gerne finde beskrivelse i aftn
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
16. januar 2004 - 20:34 #4
Hvis du har bin filen og er 100% sikker på at den ikke er kurrupt eller andet så kan du bruge programmet makecue. Det kan ved at kigge på din bin fil lave et cue sheet som virker og gør at du kan brænde
Avatar billede thefghost Nybegynder
18. januar 2004 - 03:49 #5
Jeg tror min CUE fil er beskadiget da, jeg har prøvet ALTi forslår, og intet virker, så jeg tror at det er en "dead give away" ineg point til nogen
Avatar billede thefghost Nybegynder
18. januar 2004 - 03:49 #6
Jeg tror min CUE fil er beskadiget da, jeg har prøvet ALTi forslår, og intet virker, så jeg tror at det er en "dead give away" ineg point til nogen
Avatar billede thefghost Nybegynder
18. januar 2004 - 03:50 #7
De5t var ikkw det svar jeg ledte efter , men jeg skulle svares og du var den første. så..................!!!!! værsgo
Avatar billede c-holst Novice
18. januar 2004 - 14:20 #8
hvis du ønsker at dele pointene ud, kan du anmode dem der har hjulpet om at lægge et svar.
så holder du shift nede og marker dem du vil give og trykker på accepter. Det anses for at være høfligt.
du kan også lægge et svar selv, så du tager nogle point hjem selv.
læs evt her http://ebruger.dk/faq/

håber du får det til at virke.

har du en anden fil, kan du jo teste med den, for ad den vej at udelukke en defekt i dit system.
Avatar billede c-holst Novice
08. marts 2004 - 23:57 #9
hvordan går det så?

håber det kører for dig

carsten