Avatar billede knorte Nybegynder
14. januar 2004 - 23:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Sende e-mail til alle

Hvor svært kan det være? Jeg har skrevet en mail, den skal sendes til alle på min mailingliste. Der må da være en nem måde at gøre det på. Det kan da ikke passe jeg skal ind og tilføje hver enkelt i adressekartoteket. Og hvis/når der så er 1 eneste der måske ikke eksistere mere, ja, så sender den intet. Det er jo nærmest håbløst at finde den ene. Nem spørgsmål, når man bare kender svaret. Mvh Charlotte
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. januar 2004 - 23:52 #1
Nu skriver du jo ikke noget om hvilket email program du bruger.

Men i Microsoft Outlook kan du under kontaktperson markere alle navnene, og vælge handling -> "Ny meddelse til kontaktperson", og der vil blive oprettet en ny meddelse med alle mailadresse
Avatar billede knorte Nybegynder
15. januar 2004 - 00:07 #2
Tak, så får jeg markeret alle adresser, men den stopper stadigvæk, hvis den ikke kan sende dem alle sammen. Altså, ingen får. Der er "send mail" og det er outlook 6,0
Avatar billede knorte Nybegynder
15. januar 2004 - 01:28 #3
Den skriver under fejl, at den ikke har kunnet få kontakt  til serveren i 60 sek., om den skal lukke 0x800CCC19. Ved ikke om det kan være en firewall o.l. der stopper det (vi har netadgang via antenne), så det bare ikke kan lade sig gøre.
Avatar billede knorte Nybegynder
15. januar 2004 - 10:06 #4
Jeg har rettet de fejl, der kan forårsage ovenstående problem. Slået norton virus fra i udgående mail, og ups, havde glemt at indstallere IE SP1.
Takker jakobclausen for venlig deltagelse og håber det er ok vi deler point
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. januar 2004 - 10:48 #5
Jeg klager ikke! ;-)