Avatar billede cuff Nybegynder
14. januar 2004 - 17:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

scsi i windows xp

Jeg har anskaffet mig en pc med xp. Nu vil jeg gerne have sluttet min scanner til. Men den skal sluttes til med scsi og så kan windows ikke finde enheden.

HVordan klarer jeg den

på forhånd tak

/cuff
Avatar billede awat Nybegynder
14. januar 2004 - 17:41 #1
Hvis der er cd med så kan du installere det med den.
Avatar billede cuff Nybegynder
14. januar 2004 - 18:36 #2
jeg har installeret driveren, og filerne ligger der, men når jeg vil bruge scanneren kommer der en besked om at scanneren ikke kunne findes. JEg tænker så om det kan være noget med selve scsi kortet der ikke er installeret eller konfigureret korrekt???
Avatar billede zenze Nybegynder
14. januar 2004 - 22:48 #3
Du skal formodentlig lægge SCSI controller producentens drivere ind. Måske virker enheden IKKE med WinXP, men skriv navn på controlleren her eller på google.com, så får du svar.
Avatar billede cuff Nybegynder
15. januar 2004 - 07:35 #4
never mind drenge. Jeg har fundet hjælp hos en kammerat.
Avatar billede juks Novice
19. november 2004 - 15:36 #5
hvad er løsningen