Avatar billede zyph Nybegynder
14. januar 2004 - 16:32 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Kritik til min hjemmeside

Jeg vil gerne have noget konstruktivt kritik til min side :) Den ligger på http://www.zyph.dk, og har en anden afdeling (med andet design) her: http:///zyph.dk/tuts (I skal ikke tage jer af mine photoshop tutorials (er ikke stolt af at have dem på siden, mildt sagt))

!BEMÆRK! Siden virker kun i IE så vidt jeg ved, har prøvet at validere den (siden er tableless) men har ikke orket at fixe det endnu.

Nå, men i ved hvad i skal :) Fire away!
Avatar billede kobe14 Nybegynder
14. januar 2004 - 16:37 #1
Okey, Jeg kan godt lide farve sammensætningen på den rigtige side, Så er det der billed af dig? eller bare en tilfældig dreng, det passer ikke heeelt ind i resten. Skrifttypen kunne godt være en anden, synes det er lidt kedelig, ikke fordi det skal være en ingen har, men du kunne prøve med Tahoma eller lign. og jeg kan ikke se tuts siden, så den kan jeg intet sige til...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. januar 2004 - 16:47 #2
(1) Jeg synes at din side har et rigtig godt layout som er enkel og overskuelig.

(2) Jeg sad og ledte lidt på siden for hvor er menuen, så jeg kan navigere rundt? Men er blevet enig med mig selv at der ikke er nogen udover linket på billedet, hvilket jeg synes er en smart lille detalje.

Men hvordan kommer jeg tilbage til startsiden, når jeg er inde og læse om dig?

(3) Dejligt at du har formateret dine scrollbars

KOnklusion:
En flot og lidt sjov side, men jeg mangler meget noget navigation, udover de forskellige link rundt omkring på siden.
Avatar billede nidyahou Praktikant
14. januar 2004 - 16:47 #3
well, sitet er flot nok, god navigation... en ting jeg vil sige er at du skal IKKE have den grå baggrund medmindre du vælger at centere boxen med indholder. jeg savner også en uvergang til det grønne ved dit billede. din shoutbox er lidt bred, måske kunne den være lidt mindre? Gør overskriften lidt mere spændende.. titlen er god nok men skriften er for cliche agtigt, den minder mig om en dårlig stil :D mht. din side med tutorials vil jeg ikke sige noget da jeg egentlig synes den er ok.
Avatar billede zyph Nybegynder
14. januar 2004 - 17:04 #4
Mange tak for svarene :)

Kobe14: Det er et billede af mig, jeg har blurred og addet lidt effekter på. Tænker på en hover, hvor billedet så kommer UDEN blur :) hehe ang skrifttypen, er det da en helt normal verdana?

Jakob: Da jeg sad og legede med designet, kunne jeg ikke rigtig få plads til en menu, så der blev ingen :) Ret ustandard og anti brugervenlig, men som du selv siger er det vel egentlig lidt smart, Jeg skal bare have det gjort lidt tydeligere.
Et link til min blog/news whatever skal der os være :) Godt du mindede mig om det..

nidyahou: GRÅ BG!?! Det er en fejl på serveren, ellers også har jeg glemt at uploade filen :) For normalt er der en grøn/sort baggrund med skygge :)
Skrifttypen i banneret (minion hedder den) beholder jeg nu nok ;) Min shoutbox kunne vel sagtens være mindre, men hvad skulle formålet være med det?

Ang tutorials siden, er det vel ikke rigtig et design, bare noget jeg fiksede på en lille halv time ;)
Avatar billede nidyahou Praktikant
14. januar 2004 - 17:39 #5
Da jeg er i den tro at der er flere end mig der både har ICQ og favoritter fremme, kunne formålet være at lave siden så den passede ind i midten når den nu alligevel er så tæt på at gøre det.
Avatar billede minus Nybegynder
14. januar 2004 - 19:13 #6
fedt design.. pæn og overskuelig.
Avatar billede zyph Nybegynder
14. januar 2004 - 21:46 #7
Må indrømme at jeg er helt ny herinde, så aner ikke hvordan jeg fixer det med point :\ Jeg kan vist ikke give dig point nidyahou.. De andre kan jeg godt.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. januar 2004 - 21:52 #8
zyph >> det er fordi nidyahou kun har lagt en kommentar og ikke et svar som vi andre.
Avatar billede zyph Nybegynder
14. januar 2004 - 22:07 #9
Tænkte det nok :) Puuhada, sidder du herinde 24/7? ;-) hehe.. Tak for hjælpen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. januar 2004 - 22:11 #10
Takker. Ahh ikke helt, men tæt på ;-)
Avatar billede spectar Nybegynder
15. januar 2004 - 10:19 #11
zyph kan du ikke lave den Center eller sådan noget det er ikke så pænt når man kører for høj opløsning :P

ellers er der ikke andet :-S nice work btw
Avatar billede nidyahou Praktikant
15. januar 2004 - 20:46 #12
så længe du fik svar på dit spg så er jeg tilfreds :D